Pagina's

donderdag 28 juli 2016

de draad weer......


( restje vilt, roosje geborduurd en een randje erom heen gehaakt )

.....een beetje oppakken
na een paar weken veel zorg naar iets minder
Mam ligt nog wel beneden en is heel kwetsbaar
Pap zit  in de onderzoekfase maar is ook iets opgeknapt
Zodat hij de dagelijkse zorg weer kan geven
zoals brood klaarmaken,wassen ed.
Ik ga nu zo 3 x per week
Wijkverpleging komt 5 x per dag
En er hangt een sleutelkast zodat ze er allemaal in kunnen
Dat geeft wat lucht en ruimte
om weer wat te rommelen



zulke popjes als hierboven heb ik vorig jaar voor een swap gemaakt
Ik vind ze zo leuk om te maken
ik zie er beschermengeltjes in
en wie kan die nu niet gebruiken?
Dus geef ik er nu regelmatig 1 weg
,,,,gewoon omdat het zulk heerlijk priegel werk is


Ook op de tuin hebben wij weer het 1 en ander kunnen doen
Gelukkig groeit een siertuin gewoon door
Stoeltje vond ik bij het afval op de tuin
zag er gelijk een plantenstoel in
Dus geverfd , oude deksel erin en hop klaar
vind het zo leuk om van niets iets te maken




Van de moestuin is niets terecht gekomen dit jaar
de zonnebloemen die ik had voor gezaaid 
zijn wel uitgekomen
Meestal heb ik van die hele hoge
maar deze bleven klein
ook leuk al die kleine zonnetjes tussen het groen
Op printeest zag ik het idee
om flesjes op bamboe stokken te plaatsen
en ach...bij de kringloop vind je dan altijd wel iet





En dus genieten we nu van de zomerse dagen
en wil ik jullie heel erg bedanken
voor de lieve reacties op het vorige bericht
Wordt vervolgd....

Vrouw Hommel



8 opmerkingen:

  1. Oh fijn dat je weer wat freubeltijd hebt en tuintijd...Weer even bijtanken.
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn dat er weer een beetje lucht is en dat het iets beter gaat een hele zorg, ik weet er alles van. sterkte ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne zomer geniet dagen ...liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi lieve Karin heb een paar berichtjes van je gemist, wat een zorg om je ouders fijn dat het wat beter met hun gaat, wat een mooie werkjes laat je ons weer zien, rustig aan en liefs Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed om te lezen dat je ook weer even tijd hebt voor jezelf en de zorgen om je ouders kunt delen.
    Je tuin ziet er prima uit en ook kleine zonnebloemen zorgen voor zonnetjes in de tuin.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer even iets meer tijd voor jullie zelf, heel goed! Geniet maar van de zomer, we hebben hem nog een paar weken. En ach, die tuin groeit ook gewoon als wij even niet kijken. Dat is dan toch wel een soort van troost. Alles gaat gewoon door, de cyclus van het leven.
    Liefs van Kyra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Das een tijd geleden......hoe gaat het daar ?...en met je ouders ? Liefs knuffel van mij x❤️

    BeantwoordenVerwijderen