Pagina's

zaterdag 11 januari 2014

een mandje om blij van te worden...



.....tenminste dat word ik wel





Allereerst is de mand zelf gemaakt
eigenlijk is het een tas
want ik heb er hengsels aangezet
allerlei zijde wat ik geverfd heb bij de jaarcursus
iets wat op een theemuts lijkt maar wat een lampje in wording is
In de tas ligt ook een sjaaltje wat bijna af is 
gemaakt dmv de luie wijven steek
En natuurlijk , zou ik bijna willen zeggen 
doe ik ook mee ( voorlopig tenminste) 
met de haken van de streepjes deken wat door velen wordt gedaan.


Ik ben wel blij dat het weer januari is
en met mij velen, denk ik, gezien al de verhalen op de verschillende blogs
hoe gezellig , leuk en chaotisch de december maand ook is
het is ook weer heerlijk als de weken weer een vaste structuur hebben

en of het nu aan mijn ogen ligt of aan de foto's
die ik toch bij daglicht gemaakt heb
ik vind het geheel wat wazig om te zien



en waar ik ook heel blij van word
zijn de luchten die iedere keer weer anders zijn
ik vond dit zo'n mooie
Achter de wolken schijnt toch altijd de zon.

Hommelse groet Vrouw Hommel

7 opmerkingen:

  1. Ik zou ook blij worden van zo'n tas hoor.
    En ook dat alles in de tuin een beetje begint uit te lopen ,dat het weer voorjaar gaat worden, oke ik loop wel vooruit want het is nog maar januari, nu hopen dat we geen winterweer meer krijgen.
    Prachtige foto!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat 'n schattig mandje, mooie kleuren. ja, ik geniet hier 2 hoog ook van hele mooie luchten! fijne nieuwe week, lieve groet riet(je)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent goed op dreef! :0) Prachtig en zo mooie kleuren. groetjes,
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed dat je weer beter bent en de zon weer ziet achter de wolken! Je mandje is heel leuk en heeft prachtige kleuren. De andere projecten zien we hopelijk nog eens voorbij komen als ze helemaal af zijn!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik word altijd zo blij van jouw blog, alles in prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk berichtje van je ;) je bloghoofd is echt Prachtig Lieve Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen