Pagina's

woensdag 14 april 2010

blauw





Ik ben de afgelopen dagen lekker op de tuin bezig geweest.Oa een soort wigwam gemaakt voor mijn pioenrozen, die je nu ziet opkomen maar nog veel groter moeten gaan worden en natuurlijk gaan bloeien. Vorig jaar hingen de bloemen op de grond , ik hoop nu dat ze op die ring gaan hangen.
Omdat het nog zo kaal is een paar blauwe spulletjes op de tafel gezet. Vorig jaar heb ik het blad en de pompoenen van cement gemaakt en geschilderd.De blauwe pannen komen uit Frankrijk, die lagen ergens in de Ardeche in een put en ik heb ze er met gevaar voor eigen leven uitgehaald. Ze zijn natuurlijk roestig en met gaten maar ik vind ze prachtig en vooral die mooie kleur blauw.
Nu zijn de rode werkschoenen weer even in de kast gezet want het huishouden roept hier nu weer ondanks het mooie weer gaat dat natuurlijk ook altijd door.

3 opmerkingen:

  1. Mooi zijn ze, je pannen!

    Ook het blauwe blad is mooi van kleur geworden.
    Met wat voor verf heb je ze geverfd??

    Ik heb er ook een heleboel gemaakt, maar heb ze in de origenele kleur gelaten. Ze zijn intussen al aardig groen geworden, en dat vind ik eigenlijk het allermooiste.

    Fijne dag, groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk blauwe cement pompoenen. Je blauwe atelier vind ik ook geweldig zeker een lekker plekje. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gevonden :) via de blog van Linda. Ik ben hélemaal wég van jouw stapstenen, cementen bladeren en pompoenen! Wauw! Als er ooit een keer een cementkaravaan komt ben ik van de partij, het mag óók bij mij :)
    groetjes, Colette

    BeantwoordenVerwijderen