Pagina's

zondag 10 april 2011

Weer thuis en uitslag.

Dank jullie wel allemaal voor alle lieve reacties en beterschapwensen. Het was heerlijk op Texel, de hele week zon en veel wind maar het heeft mij absoluut goed gedaan.

Maar door het mooie weer was ik bijna vergeten dat ik vandaag de uitslag van de give away zou bekend maken. Dus net allemaal briefjes geschreven in de oude hoed van opa gedaan en ik heb lies 2 lootjes laten trekken.

Ik heb hier geen foto's van maar het is allemaal eerlijk gegaan hoor.


Waarom 2 lootjes....dit is omdat ik besloten heb om 2 konijnen weg te geven. Ik vind het leuk om iets te kunnen geven wat ik met zoveel liefde heb gemaakt. ( en nog want de produktie gaat gewoon door)



Wat ik altijd fascinerend vind op het strand zijn de stromingen, cq afdrukken die achterbliven op het strand.


Dit zou toch ook een maanlandschap kunnen zijn.

Ik ben een gelukkig mens want in september ga ik weer 2 weken maar dan met Lies dus het is maar een kort afscheid van Texel.

Een verder verslag komt in een volgend bericht want nu is het tijd voor de winnaars.......



Frederike die graag een rose wil

Gera die voor de blauwe ging

Willen jullie je adres mailen zodat ik ze op kan sturen.

Ik had iedereen wel een konijntje gegund maar ik ben heel blij dat Gera erbij zat, Ze maakt altijd van die mooie ontwerpen ( atelier Septemberspring) en deelt gratis patroontjes uit af en toe. Laatst had ze zelfs haar vijfde lustrum dus nu kan ik eens wat teruggeven.


Nogmaals dank voor het meedoen iedereen .

Als het weer iets minder wordt zal ik weer gaan bijlezen en reageren bij jullie.

Nu ben ik nog veel buiten, heerlijk tuinieren maar ze gaven alweer wat regen af dus jullie zien mij vanzelf weer langskomen.


Fijne week allemaal,


Hommelse groet van vrouw Hommel

10 opmerkingen:

  1. Voor beide dames Gefeliciteerd. Vrouw Hommel zo te lezen heb je een heerlijke vakantie gehad en het weer was goed. Geniet nog maar even van het heerlijke weer, want hier in Nederland is het altijd van korte duur.
    Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi vrouw hommel, fijn dat Texel je goed gedaan heeft en ook fijn dat je beter bent, Dames gefeliciteerd, fijne week goedjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hommeltje, het is heerlijk op de Waddeneilanden, fijn dat je er binnenkort weer naar terug mag keren. Hoe is het met je tuin, groeit het bij jou ook zo hard? lieve groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o, wat superleuk!!!!!!! Ik heb gewonnen, ik heb gewonnen, ik heb gewonnen. Leuk!! zit zo'n beetje te stuiteren achter de computer. Helemaal leuk!
    Dankjewel voor je leuke blog met compliment!
    Ik mail je.

    Heerlijk op Texel! Het kerkje van Den Hoorn met prachtige lammetjes op de voorgrond! Geweldig dat strand!
    Lekker vooruitzicht om er in september weer naar toe te mogen!

    groet, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het gaat mij net zo hoor. Ben ook veel buiten.
    Bloggen en andere weblogs lezen staat dan op een laag pitje.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk leuk leuk
    Ik heb een prijs gewonnen !
    Dankjewel hoor, ik ben al helemaal in de paas stemming, en ben dol op vrolijke kleuren.
    En ja wat is het buitenleven toch geweldig hé ?
    Ik woon op een woonboerderij in het Noorden, en geniet ook met volle teugen van het heerlijke voorjaar.
    groetjes en nogmaals DANK!
    Frederike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's laat je zien!
    En voor de dames: Gefeliciteerd :D Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's laat je zien!
    En voor de dames: Gefeliciteerd :D Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi meis, ik lees dat het niet zo goed gaat met L... Hoop dat de blokkade verlichting mag geven en dat jullie ook lekker in en van de tuin kunnen genieten. Veel sterkte dinsdag!
    liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha.. dank voor je complimenten op de mobile.
    Groetjes, Claire

    BeantwoordenVerwijderen