Pagina's

zondag 28 oktober 2012

Weer wat klaar!!!


De deken is af,
240 vierkantjes.
zachte kleuren
lekker warm voor de koude dagen.


De kleuren zijn altijd moeilijk te "vangen" vind ik.
De onderste foto is wat dat betreft beter.
Vierkantjes zijn van katoen gehaakt.
De rand erom heen van acryl, ik vond het contrast wel leuk.
De kop en schotels heb ik bij mijn moeder vandaan.
Ik ben niet zo van het goud maar deze vond ik zo mooi gedecoreerd.



Deze foto laat ik jullie zien vanwege het emaille trommeltje
Via MP, bij ons om de hoek, heel zacht groen.
Ben al jaren weg van emaille ( van voordat het een hype werd)

Ben nooit zo van de pastellen maar de laatste tijd dus wel.



Toen ik deze Rudolf zag bij atelier Tingtangel was ik gelijk "verkocht".
Eigenlijk koop ik nooit meer viltpakketjes maar deze vond ik zo leuk.
Gaat nog even de kast in
want het is nog geen kerstmis.

Daaronder ligt alweer een nieuw haakproject.
Paars met grijs
zal wel weer een deken worden.
Het is gewoon heerlijk om altijd een haakwerkje bij de hand te hebben!

Dank jullie wel voor de lieve reacties iedere keer.
Welkom nieuwe volgers.

Ik wens jullie allen een fijne week en tot de volgende keer!!
Hommelse groet  Vrouw Hommel



32 opmerkingen:

  1. Ziet er weer helemaal gezellig uit met die kleurtjes!
    gr. Meijra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 240 vierkantjes... wat een werk! Maar het resultaat mag er zijn. En Rudolf is ook enorm schattig.... liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleuren en jeetje wat een werk maar zeer de moeite waard geweest. En je kopjes geweldig, geniet van een mooie nieuwe week. Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi deken heb je gemaakt en wat een mooie kleurtjes heb je gebruikt!!!!Super!!!
    En dan het rudolfje is inderdaad super schattig ik snap helemaal dat je er weg van bent :-)
    Groetjes en een fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat is tie mooooooi! Prachtig en je rudolf een dotje kan me voorstellen dat je deze niet hebt kunnen laten liggen groetjes carina ps leuke blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Werkelijk schitterend. Jij gebruikt altijd de kleuren die ik zo mooi vind

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer 'wat' klaar,nou dat kan ik geen wat meer noemen. Meid wat supermooi en wat een werk moet dat geweest zijn. Och ja en Rudolph heeft mijn hart ook gestolen, wat is die schattig! gr.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een werk.
    Zo groot dat ndeken.
    Wel heel mooi en pracht kleuren.
    Rudolf is een schatje.
    Fijne week Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een werk zo'n deken, maar het resultaat mag er zijn.
    Hij is prachtig.
    En Rudolph ziet er zo schattig uit.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohhhh wat mooi die deken en ja Rudolf spreekt voor zich. Ik heb ook al zitten watertanden bij de nieuwe pakketten. Zelf heb ik meestal sokken liggen om te pakken als ik even makkelijk wil doen. Maar een poosje terug heb ik het patroon van Granny's uitgeprint en daar wil ik ook eens aan gaan beginnen:-)). Dan heb ik ook nog een vraagje: welk fotoprogramma gebruik je, want ik vind je collages altijd zo mooi ;-)

    groetjessss, fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige deken en die kleuren vind ik heel mooi.
    Rudolf is heel leuk, ik neem ook 's een kijkje bij atelier Tingtangel.

    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige deken en die kopjes van je moeder zijn ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waauuww wat een PRACHTIGE deken en wat een geduld om er 240 te haken SUPER, je rendier vind ik erg lief en ik heb benieuwd naar je nieuwe project. Zo te zien vast weer PRACHTIG lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige creaties weer! Super gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige deken!!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je deken is prachtig geworden, met al die mooie kleuren.
    Wat ik me nu afvraag, word zo'n deken nu niet vreselijk zwaar of valt dat mee ?
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtige deken! en wat een leuk tintangel patroontje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh super en wat mooi, ben helemaal niet jaloers hoor !

    FIJNE WEEK
    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een heerlijke deken!! Wat een werk....

    Ik snap dat je Rudolf niet kon negeren, wat een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. OOH, je deken is geweldig geworden!
    Wordt je zelf misschien wat milder,
    vanwege de zachtere kleuren ;-) ?
    Hoe dan ook het ziet er heel gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. johhh wat een uurtjes fröbel-werk zitten er in je kleed, maar het resultaat mag er dan ook zijn; prachtig!!
    En Rudolf is ook super cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige deken!! Grtjs, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een handige handjes heb jij toch!
    Dat rendier is ook al zo'n plaatje .
    Lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterende deken heb je gemaakt, ik hou ook erg van die kleuren, heel mooi en veel werk, maar heerlijk om te doen zo op de bank.
    Rendier is een dotje, heb daar ook wel eens wat besteld maar het is nog maar half klaar, chronisch tijdgebrek:-)
    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jee zeg; wat een prachtige deken en wat een mooie kleuren! EN wat een werk zeg!!Ik ben ook al een tijdje bezig met een Granny kleed- maar ik weet niet of ik hem deze winter nog kan gebruiken! Je viltwerk is ook erg mooi en fantasievol!
    groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oooooh, ik vind jouw gehaakte deken echt prachtig!!!!

    Lieve groet, Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat is je sprei prachtig geworden!! Complimenten! Ik ben ook al een tijdje met een sprei bezig, maar het wil maar niet vlotten. Leuk om bij jou het resultaat te zien. Dit is waar ik het voor doe :-)

    Fijne zondag!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. C est tres jolie se que vous avait fait !!! :0) COOL :0)

    Et aussi je suis votre nouveux follower!! :0)

    Have a nice day
    xxx Maria xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. WOW! Wat een hoop vierkantjes! De deken is super mooi geworden! Dat is een deken om trots op te wezen! Wat heerlijk is het dan als die echt helemaal klaar is!Geniet er maar van nu! liefs groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow, 240, dat klinkt als veeeeeeel. Dat moet wel een heerlijk grote deken zijn die je om je heen kunt slaan. Geniet er maar van nu het buiten alsmaar kouder wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Karin , ik weet niet of je deze viltster en haar blog kent , maar ik heb ook net als altijd bij jou zitten genieten van haar werk .
    Lieve groet ♥RINI♥
    http://www.gillpinkney.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen