Pagina's

donderdag 22 januari 2015

Zelf je wol verven is leuk maar....



.....nou ja eigenlijk is er geen maar
als je precies alles zou afwegen
dus wol en verfpoeder
alleen zo'n type ben ik niet
vind ik zo'n gedoe
ik ben meer van "ach ik doe maar wat"


en dat is hartstikke leuk en iedere
keer weer een verrassing 
welke kleur het nu weer wordt

 

Daardoor heb ik heel veel verschillende kleurtinten
en nu dus heel veel granny's 
en er is er niet 1 hetzelfde
Ik heb nu besloten om ze straks aan elkaar te gaan haken
afgaande aan de kleur van de buitenrand
denk wel dat dit mooi wordt
maar voorlopig moet ik er nog heel wat bijhaken
wil ik een grote deken van kunnen maken

\

Voor de verandering ook maar weer eens een kussen gemaakt
basis is vilt met daar over heen zijde
daartussen heb ik vilten rondjes gelegd
daarna 'vrij' geborduurd
en aan de aan het vilten rondje nog een stuk gehaakt
met daaromheen weer een koord met upwolffbloementjes vastgezet


Past er toch prima bij !!


en ja ook onze oude dame "boris"
kijkt iedere ochtend door het gordijn of de zon schijnt


en ja hoor.....gelukkig zien we die vaak "opkomen"
om daarna weer snel te verdwijnen
maar het is altijd goed om te weten 
dat ie het nog wel doet!

Hommelse groet van Vrouw Hommel
(dag mam)

9 opmerkingen:

  1. Haha, ja hoor, hij (of zij?) staat nog aan gelukkig :-)!
    Wat mooi en hartstikke uniek al die tinten wol... Weer een hele echte 'Vrouw Hommel' !
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn dat een leuke granny's. Het kussen ziet er ook erg mooi uit. Mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. maar wat een prachtige kleuren zijn het... ze passen trouwens precies bij die foto van de lucht. Als je die zou uitvergroten en boven je bank zou hangen zou dat niet misstaan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Juist dat ach ik zie wel...dat tovert de mooiste kleuren tevoorschijn...pracht wat zal dat een mooie vrolijke deken worden....
    Heb een gezellig weekend...

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat 'n mooie kleuren, leuk is dat hé, wol verven, heb ik ook veel gedaan, maar is lang geleden, heb er mooie herinneringen aan.........
    wat lief dat Poes ook naar buiten kijkt, mooi uitzicht trouwens...............fijn weekend, lieve groet Riet(je)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, al die tinten! We moeten veel vaker van het recept afwijken, zo ontdekken we weer nieuwe mooie dingen! En ik ben blij dat de zon altijd voor jullie schijnt.
    Groetjes, Kyra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig en wat een mooie dingen heb je weer gemaakt. SUPER lieve Groet Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi, ja gelukkig doet de zon het nog! (lieve foto!)
    Mooie kleurtjes heb je geverfd, spannend altijd wat er tevoorschijn zal komen hé?
    En dan ook nog zo leuk mee aan de fröbel!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen