Pagina's

woensdag 27 april 2016

oke dan....


......omdat het vandaag Koningsdag is
beginnen we met een oranje tulp


en daar blijft het dan ook bij
want ik ga gelijk over naar het tuinkleed
wat ik aan het haken ben.
verschillende blauw en groentinten
moest "m even passen
dus hij is nog niet af
maar ik kan wel met de rand beginnen



verder ben ik een omslagdoek aan het maken
van vilt
gedecoreerd op verschillende manieren
het zijn dus allemaal lapjes die ik aan elkaar ga zetten
en dit alles bij Brigitte van http://www.rozevilterije.nl/




Na een verfbad 
zien al de lapjes er zo uit
De verf heet bonte wikke en kleurt heel erg mooi
zo mooi dat als hij straks klaar is
dat ik 'm aan 2 kanten kan dragen
( dan moet ik wel heel netjes werken,dat dan weer wel)




Deze vonden wij tegen het tuinhuisje aan



Het tuinseizoen is ook weer begonnen
en er is al heel veel gesnoeid
en onkruid weggehaald
Tijdens het rondscharrelen in de tuin
werd ik op de voet gevolgd door deze merel
Ze hebben een nest in de coniferen en was druk
aan het zoeken naar wormpjes ed
zo gezellig

En nu maar weer wachten totdat het weer wat opklaart

Vrouw Hommel

8 opmerkingen:

  1. Leuk tafelkleed met die kleuren, ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lekker bezig mooi tafelkleed en na de regen komt de zon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat zijn weer mooie projecten ,en ja zo'n merel wipt er hier ook leuk is dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kleuren zeg hier wordt je toch helemaal vrolijk van!
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeerlijke kleuren!
    Je hebt bijna tijd te kort zeker...vilten...haken...lekker in de tuin bezig...ohhh!! :-D
    Maar allemaal even leuk! ;-) Ben benieuwd naar de resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend tuin tafel kleed, mooie kleuren!, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wunderschöne Farben ! Ich liebe auch lila ! :)
    Liebe Grüße
    Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo lieve vrouw Hommel, loop dus heel veel berichten van jou achter, hoe kan dat nou ?
    Fijn dat ik weer een reactie van jou las op mijn laatste bericht.
    Wat maak je toch een mooie dingen en zo lekker kleurrijk, ja daar hou ik wel van en jij ook!
    Het zal nu wel mooi zijn in jullie tuin, het gaat ineens zo hard met die zon.
    Fijn pinksterweekend en heel veel zonneschijn.
    Liefs,
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen