Pagina's

woensdag 21 april 2010

Kleur





Kleur is heel belangrijk in mijn leven, alhoewel ik het wel een beetje rustig probeer te houden en mij in huis te beperken tot paars en blauw. In opdracht heb ik deze viltbloemen gemaakt. De vaas waar ze nu tijdelijk even in staan heb ik ook zelf gemaakt en daarna raku gestookt , alleen de glazuur is veel te dik geweest maar het geeft opzich ook wel weer een leuk effect.
De vilten vaasjes vind ik ook al zo heerlijk om te maken, vooral het versieren erna met woldraden en kralen.
Tot slot ben ik nu vooral bezig met het haken van deze vierkantjes, komt uit een nieuwe hobbyblad( ben de naam even kwijt) en het is heel ontspannen om dit te doen. Vandaag weer andere kleuren gehaald, het worden kussens, denk ik, je weet het nooit natuurlijk. Wel kussens voor buiten of op de tuin want daar mag ik los gaan kwa kleur.

Fijne week

5 opmerkingen:

  1. Volgens mij zou jij je helemaal thuisvoelen in mijn huis, haha. Leuke dingen maak je. Dus ook aan het keramieken en vilten.Leuk om verschillende dingen te doen hè? Ik heb vandaag net een boek gekocht over vilten voor maar 5 euro. En het is nog in het nederlands ook....Er staan leuke dingen in. Kwam ik zo maar tegen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie vazen heb je gemaakt en je haakwerk ziet er ook erg mooi uit. Ik voeg me bij je als volgen groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een creativiteit! Mooi, hoor! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleurrijke bloemen en vaasjes heb je gemaakt!
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat maak jij mooie dingen zeg! Ik ga snel verder met het lezen van je blog (en je aan m'n favoriete blogs lijstje toevoegen!)

    Groetjes en een fijne dag verder!
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen