Pagina's

dinsdag 27 april 2010






Werk in uitvoering maar dat geldt dat niet voor onze poes, die lag gewoon heerlijk de hele dag in het zonnetje, je gaat je toch niet druk maken met dit lekkere weer!!
Ik ben zelf druk bezig in de tuinen ( thuis en in K'hoef) en tussendoor ben ik heerlijk aan het haken.
Wat ik ineens met roze heb weet ik niet maar toen ik deze kleuren in de winkel bij elkaar zag liggen was ik gelijk "verkocht".
Eindelijk kan ik ook hartjes haken! Ik had al een engels patroon maar ik kwam er gewoon weg maar niet uit, het bleven gedrochten. Dankzij youtube en eindeloos op pauze te drukken heb ik nu toch het patroon in het nederlands kunnen uitschrijven. Er gaan er nog vele volgen want ze zijn zo leuk om te haken maar wat ik ermee ga doe???
Fijne koninginnendag.

Ik had nog een mazzeltje vandaag, het was bij de Gamma plantjesmarkt geweest en vandaag gingen de "restanten" weg voor de helft van de prijs, dus voor 10 euro ben ik klaar voor deze zomer in de achtertuin,.

3 opmerkingen:

  1. Ik hou van roze, maar een beetje feller roze vind ik mooier. Is er in jouw omgeving niet ergens een nieuw mensje geboren? Zou erg leuk staan op een kinderbedje of wagen...Maar gewoon over een stoel hangen in je eigen huis staat volgens mij ook erg gezellig...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is idd boffen!

    Ben je in een keer klaar en ook nog voor een leuk prijsje!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi roze en je hartjes zijn ook erg leuk.
    Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen