Pagina's

donderdag 22 september 2011

Tot kijk


Lieve allemaal, ik had nog willen reageren op zoveel blogs maar de tijd ontbreekt mij.
Nog even koffie drinken bij mijn ouders, bij de oppassers van boris , nog even boodschappen doen,nog even.........
De tassen zijn bijna ingepakt, over kleren e.d. maak ik mij nooit zo druk het belangrijkste is voor mij mijn hobbytas.
Ik zou het liefst een aanhanger meenemen met heel veel hobbyspullen want je zult zien dat ik net dat stofje, kraaltje of lintje nodig heb.
Nou ja, nodig......het zit meer tussen mijn oren.



Was al eerder in hetzelfde huisje en je hoeft je niet af te vragen waar ik 's avonds zit.

Tot over een paar weken.
( ben 3 weken op Texel zonder computer)



Wat de diepste indruk maakt
werd door de zee aangeraakt
door geen mens verstoord
neemt de zee het laatste woord

( ooit eens op Terschelling gelezen)

Lieve Hommelse groet

18 opmerkingen:

  1. Geniet van een heerlijke vakantie!!!...een paar weken?????....liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik begin alvast te haken! Hoor van je nĂ¡ je vakantie! groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel fijne vakantie. Lekker genieten van het zonnetje en de zee.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne vakantie, geniet er van. Groetjes, Catherine.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk 3 weken Texel!! ga er lekker van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne vakantie gewenst, je begint al gelijk met goed weer!
    Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi lieve meiden, ik wens jullie een heerlijke vakantie op dat fijne waddeneiland. Rust naast het volop creatief zijn lekker uit en tot over 3 weken!
    Lieve groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel fijne vakantie.En geniet van de rust. Wat een mooie tekst trouwens.

    Groet,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele fijne vakantie!! Geniet ervan.
    Tot gauw, liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele fijne vakantie Karin!!

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En? Heb je het naar je zin gehad op ons mooie eiland? Ben je toevallig nog langs het Maartenhuis (buiten De Koog op de weg naar Ecomare)gefietst en heb je lekker wat gedronken bij De Windroos?
    Wat een heerlijk plekje die bank ... en dat voor een vakantiehuisje? Wauw ... 'k hoop dat je genoten hebt en dat het voor herhaling vatbaar is.

    Ik geniet iedere dag van dit eiland en ontdek nog steeds nieuwe plekjes. Het is echt wel mijn thuis geworden ...
    Lieve groet van Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zoveel herkenning in jouw berichtjes ,en wandelen langs het strand met wind , zalig !
    Ga het boek bestellen bij bol.com , geen porto kosten , dat scheelt .
    Lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen