Pagina's

woensdag 21 september 2011

Uitslag give away

Zojuist een loodje getrokken uit de oude hoed van mijn opa.
Ik heb er geen spannende foto's van maar alles is in eerlijkheid gegaan.
En de winnaar is ......
ESTHER

In mijn enthousiasme was ik helemaal vergeten dat ik zaterdag met vakantie ga dus Esther hoop ik dat je morgen je adres kunt doormailen zodat de popjes met witte stippen ( hebben die nog steeds je voorkeur?)
vrijdag nog op de bus kunnen.

Iedereen bedankt voor het meedoen en de reacties.
Met Kaatje en Tineke ga ik iets ruilen dus dat vind ik ook heel leuk.

Esther , gefeliciteerd, ook namens Lies, die jou uit de hoed getoverd heeft.

Hommelse groet

Wel kaal zonder foto's maar dit maak ik nog voor de vakantie goed hoor, dit is gewoon een "snel " tussendoorberichtje


4 opmerkingen:

  1. Ten allereerste heerlijk om nog op vakantie te mogen ik wens je een fijne vakantie toe.
    En Esther van harte gefeliciteerd.

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh heerlijk vakantie!! ga er lekker van genieten!!
    en Esther jij van harte gefeliciteerd.

    lieve groetjes van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een fijne vakantie ....

    Marjo

    Marjo's Cosy Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karin, wat te gek dat ik gewonnen heb, erg leuk, heb je net een mailtje gestuurd was even met vakantie, als je dit berichtje leest zit je al op Texel. Maar je wens je toch veel plezier, lieve groetjes Esther,

    BeantwoordenVerwijderen