Pagina's

vrijdag 21 oktober 2011

Mag ik jullie voorstellen aan.....


Vrouwtje ondeugd....... Ik had al wat roddels over haar gehoord maar ik ben haar echt tegengekomen. En waarom vrouwtje ondeugd....omdat dit vrouwtje natuurlijk in het bos thuis hoort en niet op het strand.
Maar ze kon het gewoon niet weerstaan, de zee, de schelpen. Ze heeft snel een schepnetje gehaakt en van een kapotte wulk een ketting gemaakt. Het kokertje was speciaal voor kleine takjes maar dit  vrouwtje spaart er veertjes in . Ja....daar komen al die vrouwtjes die winter niet mee door...


Vandaar dat.....


dat vrouwtje pompoen nog met een vers geplukte pompoen naar haar zoek is gegaan.


Of ze elkaar gevonden hebben weet ik niet , ik zag ze alleen hollend achter elkaar rennen op het strand.

En wat een schat vond deze  fotograaf, een gehaakte steen in het strand, het moet niet gekker worden



Neem ook eens een andere "weg" en hou je ogen en oren open...wie weet wie en wat je tegengaat komen.

Hommelse groet van Vrouw Hommel

24 opmerkingen:

  1. Oooh, ze zijn prachtig.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje !!!....liefs van mij....xxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatjes zijn het geworden, echt schatjes!!! Mooi op de foto zo in het natuurschoon! Liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat zijn dat een schatjes.
    Als ik naar die fotos kijk met het strand,krijg ik heimwee :(

    een gezellig weekend nog, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat zijn ze mooi allebei, en al die details - geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!! Mooi al die haaksels! Erg leuk dat schepnetje!!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Iedereen is wel eens ondeugend tòch, haha.
    Wat een fantasie spreekt er uit je verhaaltje bij de popjes...die je mooi gemaakt hebt. Mooie kleuren heb je gebruikt.En die gehaakte schelp op het strad...geweldig! Dat jij die vond, dat moest zo zijn! Wens je een heel fijn weekend!
    Oja, verander je mijn url nog even? Dan komen mijn nieuwe berichten hiernaast te staan...
    www.colourfull-flowergirl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn allebei ontzettend leuk! Mooie kleuren hebben ze aan en wat een werk maak je van alle details! Echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatjes! Echte reizigsters zo te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik hoop dat dit verhaal nog een vervolg krijgt, ik heb ervan genoten:)

    fijn weekend!
    lieve groetjes van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt, heel bijzonder om verschillende technieken te gebruiken.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatjes en wat een mooie leuke foto's heb je van hun gemaakt. Fijne week Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen vrouwe Hommel,

    Tjeetje meis wat heb ik genoten van je prachtige kleine vrouwtjes...zo lief en met van die kleine details...zo mooi vol passie gemaakt.
    Het verhaal erbij is kostelijk...ik heb ervan genoten!
    Ja dit is een prachtige post...lekker om hier weer even te zijn...

    Dag meis..wens je een heerlijke week!
    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk gezellig verhaal.
    Je hebt het vast naar je zin gehad daar op Texel.
    Heerlijk zo langs het strand.
    Zo mooi van je kleur zijn je popjes.
    Echt snoepies.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat ik nu toch ook eens op jouw blog terecht ben gekomen! Jeetje jij bent echt een bezige bij, of moet ik hommel zeggen! Vind al dat vilt nog steeds zóóó leuk, maar heb al best veel gemaakt en heb ook nog 1000-en1 andere hobbies dus de laatste tijd maak ik niet zoveel meer, maar het blijft genieten hoor, als ik het zo bij een ander zie. Vind je popjes echt superleuk!
    Groetjes Elly (enne... ik zal m'n ogen open houden, je weet maar nooit wat je tegenkomt!)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi; Fijn op Texel?
    ik zie dat jij ook popjes maakT Mooie hoor!
    Ik heb ooit ook vrijeschoolpopjes voor de kinderen gemaakt; van wiegepopje tot lange lijs.
    Nog steeds vind ik wol en vilt ook erg mooi.
    Jouw quilt is ook knap gedaan...ik zit het ook zelf een beetje uit te zoeken; vind het wel een gepriegel met die lapjes.
    groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave vrouwtjes!
    Toch eens goed opletten of ik ze hier ook zie binnenvaren,...
    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat is dat leuk geworden.
    je heb het gezellig geschreven.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk!
    Ik krijg helemaal geen updates meer van je blog dus ik dacht: maar eens even kijken....

    BeantwoordenVerwijderen