Pagina's

dinsdag 1 november 2011

Rondje tuin


Sinds weken weer op de tuin geweest en daar op de tuintafel lag dit gezellige bloemenkleed.



Hingen er gehaakte vogeltjes in de rode kornoelje



Kwam ik de prachtigste kleuren tegen in de tuin. Maar ook een primula die weer bloeit, mos wat maar aangroeit, hortensia's die nog bloeien en....


planten die een beetje groot zijn geworden. Deze aster kreeg ik vorig jaar als heel klein stekje met dit als resultaat . Veel te groot geworden, dat wordt snoeien en verplanten volgend jaar.



Toen het ging schemeren gingen wij weer met een goed gevoel naar huis.
Om as donderdag weer verder te gaan met puinruimen want dat is de "straf" van weken niet meer gaan.

Dank jullie wel voor alle lieve reacties en welkom nieuwe lezers van mijn blog, gezellig!

Ik kan jullie alleen maar mee geven om nog zoveel mogelijk te genieten van dit prachtige najaarsweer want dit is naar mijn idee toch ongekend.
En wie weet , als we straks de strenge winter gaan krijgen die men voorspelt, dan nemen ze ons deze zonnige dagen niet meer af.

Hommelse groet van Vrouw Hommel

14 opmerkingen:

  1. Tja wat hebben we een mooi weer he???.......heerlijk......liefs van mij...xxx...vrolijke kleuren in je tuin hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van het mooie weer. Hier regent het.
    Succes in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat mooie kleed brengt kleur in je tuin!
    En dan die vogels... bonte kraaitjes zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gezellige en vrolijke tuin:))

    fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleuren in je tuin.
    Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk in de tuin genieten met dit weer! En wat een bonte vogels vliegen er bij jou rond :-) Mooi hoor!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi bloemenkleet en wat grappig die vogeltjes in de boom gezellig,heerlijk hè z'n herfst weertje, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke tuindagen hebben we nu nog even, hè. Ik ben wég van je bloemenkleed, en je brengt me echt op een idee...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een kado he van moeder natuur, heerlijk de winter kan nog lang genoeg duren. En wat zijn die vogeltjes leuk zeg zelf gehaakt? Succes met het verder opruimen en winterklaar maken van je tuin, geniet ervan fijne dag,

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellig plaatje van de tuin, met dat mooie kleed. En die vogels...die vind ik helemaal leuk. Als je het niet erg vindt wil ik ze ook graag maken...Mooie "colourfull" foto's. Een feest om te bekijken! Dag mooi mens!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige paarsrode bessen met hoedjes heb je. En wat een vrolijk gezicht die vogeltjes en het kleed.Je krijgt er samen met het weer een zomers gevoel van.
    Groet,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen vrouwtje Hommel,

    Meiske wat is dat toch gaaf deze post!
    Zo mooi dat tafelkleed met al die mooie, vrolijke kleurtjes....zo wonderschoon...
    En die kleine mooie gehaakt vogeltjes...te leuk voor woorden..jouw tuin is gelijk een sprookje!!
    En de natuurkleuren in jouw tuin zijn nu nog zo rijkelijk aanwezig..ja dit is een genietpost voor mij..

    Dag lieve vrouw hommel,
    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voor het eerst bij je op visite. Ik kom zeker nog eens terug! Gezellig hier :-))

    BeantwoordenVerwijderen