Pagina's

dinsdag 3 januari 2012

Behoefte aan kleur!!!


Ik was er helemaal op voorbereid, op een horror winter. Speciale zooltjes voor onder de schoenen, strooizout, sneeuwschuiver ....maar ik vind het meer een horror herfst momenteel.
Gelukkig kunnen wij het weer niet beïnvloeden en ben ik absoluut een herfstmens...maar niet in januari.
Dus ik heb behoefte aan kleur!!!!
Bovenstaand beursje gisteren gemaakt, ooit een voorbeeld op een blog gezien en ik werd er toen en nu weer heel erg vrolijk van.


Dit hesje en deze ketting hingen aan de kast voor van het voorjaar,
Nu aangetrokken met de kerst en oud en nieuw vanwege de behoefte aan kleur.




Snel een rond lapje gehaakt voor op een kussen van de bank.
Heeft nu z'n langste tijd alweer gehad want Lies vindt er niets aan .
Ze houdt absoluut van kleur maar niet van een villa kakelbont huis.
( dat is dan weer jammer voor mij.....)


Hé?, wat doe jij hier nog als kerstrendier. Kijk dat vind Lies dan wel weer leuk en we gaan het hert ( uit een Tilda boek) op een plankje bevestigen.
Ze weet nog niet dat ik hem ook in andere kleuren wil gaan maken.
(ik weet niet of die hier in huis de muur ook halen?!)


En tot slot nog de 2 huisjes die ik tot nu toe heb gemaakt. Deze ga ik plaatsen op een ander tabblad, vind ik ook leuker voor mezelf om de foto's bij elkaar te hebben.
En ik weet nu eindelijk hoe ik meerdere pagina's aan mijn blog kan "hangen" dus maak ik daar gelijk gebruik van. ( gaan nog meer pagina's komen t.z.t.)

Ik hoop jullie met dit bericht even te hebben "opgekleurd/opgefleurd"
En er komen ongetwijfeld weer lichtere dagen aan met een waterig zonnetje
Pak die momenten dan, al ga je maar even met je hoofd in de zon staan.

Kleurrijke groet van,

Vrouw Hommel

20 opmerkingen:

  1. Ziet er weer heel gezellig uit.
    Mooie kleuren.
    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een allerliefst tasje en ik word er ook vrolijk van al die heerlijke kleurtjes..

    Ben ook aan het breien heerlijk !!!

    Hart, Groet Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, ik wordt hier in ieder heel vrolijk van hoor. En je beursje is geweldig!!!
    FIjne dag,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,hier word ik nu vrolijk van, zit met griep op de bank( zit ik gelukkig niet alleen :-D) en kijk naar al je kleurrijke werkjes PRACHTIG. Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Al je mooie kleurtjes en werkjes doen me helemaal goed nu de regen tegen de ramen slaat!
    Leuk vrolijke huisjes!
    Huisjesgroetjes, Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk hoor kleurtjes daar wordt ik zeker vrolijk van super!!
    Vooral je beursje vind ik lekker kleurig!!

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ik heel eerlijk ben.....heb ik dit toch liever dan sneeuw.....stttttt....niet verder vertellen hoor!!...hihihih!!...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een vrolijk gekleurd blog.
    En wat is dat haakwerk leuk !
    Moet je eerlijk zeggen dat ik vanmiddag uren in mijn bedje heb gelegen, zo donker, zo moe .....
    Jij hebt het beter aangepakt !
    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor de kleuren! Tis inderdaad een beetje saai zo, maar met al jouw kleurige maaksels komt er weer leven in de brouwerij! Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OO ik ben ook gek op kleur als ik al die witte interieurs voorbij zie komen, ben ik altijd zo blij met mijn kleuren pallet. En helemaal nu het buiten zo grijs is. En voor ik het vergeet nog de beste wensen voor 2012, laten we er een sprankelend jaar van maken met heel veel kleur in ons leven. Veel geluk en liefde, en natuurlijk mag de goede gezondheid niet ontbreken. En voor nu een hele fijne avond.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijke beursjes. Daar wordt je wel vrolijk van.
    Groet,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook ik was voorbereid op een strenge winter en hoop dat deze nu ook niet meer komt.
    Je hebt weer mooie kleurrijke creaties gemaakt, ik zie dat je ook al in de ban bent van de huisjesquilt.
    Ik heb het patroon uitgeprint maar heb nog nooit gequilt, wie weet moet ik er gewoon eens aan beginnen.

    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk, die kleurtjes! Mooi gemaakt hoor!
    Heb idd wel zin in een beetje zon! Sneeuw is prachtig, maar zo gauw het glad en ijzelig begint te worden...ieks, niks an! dan heb ik liever een plensbui en harde wind....(net als 'íts me');-P

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat vind ik die beursjes leuk!!
    Mooie kleuren combinaties heb je gebruikt.
    En...ook al is er geen kleurtje te zien in een berichtje.....ik word al vrolijk van alleen je manier van "vertellen". Dag lief hommelmensje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lekker, al die kleurtjes die van het scherm afspatten! maken deze natte dag tenminste een beetje vrolijker! en die hertenkoppen vind ik ook zóóó leuk, maar heb 'em nog steeds niet gemaakt, maarrrr... komt vast nog wel een keertje!
    Nog een heel goed 2012 gewenst!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk, al die kleurtjes! Ik ben ook helemaal in de kleuren! ;-)maar dat had je al gezien. En nee hoor, gevaar houd ik ver buiten de deur tegenwoordig ;) Paars is ook erg mooi en warm vind ik! Succes met verder 'inkleuren'!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk kleuren en moois snuiven is het hier, zalig die blije kleuren! Bedankt voor je oppeppertje!
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke beursjes en schattige huisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heey meisie,

    Geweldig die gekleurde tasjes..daar kun je toch alleen maar blij van worden...
    En dat kussen wat je effies snel haakt...super tof.
    Het lijkt net of het al een beetje voorjaar is op jouw blog...heerlijk!

    Karin..ik wil je nog even zeggen, at ik de komende tijd effies geen berichtjes bij ja kan achter laten...ik heb het zo druk metmijn aankomende boek.Maar als ik het rustiger heb, dan kom ik graag weer bij je buurten hoor.

    Dag meisie...fijne week,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen