Pagina's

dinsdag 28 augustus 2012

Ik heb weinig te vertellen..


op dit moment.
Ik zit al tijden tegen een nieuw bericht "aan te hikken"
omdat ik er geen tekst bij weet.
Ik heb wel wat te laten zien.
Wat zal ik dan eigenlijk moeilijk gaan doen.


De "oogst" van de afgelopen weken


Het begin van een nieuwe deken


Voor het eerst polswarmers gemaakt.


Een granny wat eigenlijk een tas had moeten worden
maar wat als kleedje geĆ«indigd is ,
Staat zo gezellig op het oude tafeltje op de tuin.


Fotografeer maar wat om mij heen


Geniet van alle zoemende beestjes en mooie vlinders


En ik geniet van.....
de herfst , die langzaam in aantocht is.

Ik hoop dat jullie ook genieten.

Hommelse groet van Vrouw Hommel







23 opmerkingen:

  1. Je oogst is om te smullen!! Mooi kleedje en dan die foto.s vd zonnebloemen, echt geweldig!

    Ik hoe persoonlijk veel meer van de herfst dan van de zomer. Mooie kleuren en alles is zo rustig, wha ik lijk wel een oud besje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleuren, goede oogst. Leuk om foto's te kijken. Dat van die tas die een kleedje werd herken ik wel, zo was ik eigenlijk een tijdje geleden een kleedje aan het haken, en omdat ik opeens vierkantige tassen in blogland zag verschijnen werd het een tas.
    Groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PRACHTIG. Ik heb daar ook vaak last van, ik weet bijna nooit hoe of wat ik bij mijn blog berichtje moet schrijven, sommige Mensen kunnen dit mega goed.
    Ik vind je eerste foto geweldig en wat een mooie oogst in jullie tuin en mooi tafelkleedje ook. Lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's.
    Ik heb altijd een erg nostalgisch en weemoedig gevoel als de herfst nabij komt...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een goede oogst, weinig woorden nodig met zo'n foto's. Heb ook zin in de herfst, zeker asl ik je foto's zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker weten, enne: mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WHAUW, wat een prachtige kleuren heb je van de granny, en al wat er op die tafel ligt. Helemaal mijn kleur, en je tuinfoto's super hoor inderdaad herfst kleuren en ook erg mooi. Fijne avond, groetjes

    Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Plaatjes kijken is ook heel fijn hoor, vooral als ze zo mooi zijn! Persoonlijk kijk ik zelfs stiekem uit naar de herfst,
    daar kan ik heel erg van genieten....
    Niet veel mensen snappen dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het altijd zo genieten bij het zien van jouw mooie maaksels de prachtige kleuren....en ook de schitterende foto,s van je tuin daar word een mens toch blij van...De herfst ik ruik hem al een beetje heerlijk!!!

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie creaties en schitterende foto's! Veel of weinig woorden het maakt niet uit meis. Het resultaat is hetzelde: WOW!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha,ha,ha ja zo zit ik ook al een tijdje! Er gebeurt van alles maar waar wil ik het over hebben? Wat dien ik te schrijven? (schrijvers-blok? of kan ik beter bloggers-blok zeggen ha,ha,ha) Maar in ieder geval heb ik van je oost genoten prachtige kleuren! Geniet lekker verder (zwijgen is goud)Smoek

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Woorden zijn overbodig bij zoveel moois te zien. gr.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Soms zijn woorden echt overbodig en dan heb je genoeg aan alleen foto s en wat voor foto s prachtige creaties!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kleed.
    Prachtig Herfst in aantocht foto's
    Geniet van alles om je heen.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De foto's zijn mooi, jouw creaties zijn prachtig en de tekst is ook nog gezellig. Ik geniet hier van. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waarom is er tekst nodig bij deze mooie foto's .
    Weer heerlijk genoten.
    Lieve groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik geniet van je mooie foto's van de dingen die je maakt en natuurlijk de prachtige bloemen, vlinders en al het fruit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. voor zoveel moois heb ik ook geen woorden hoor! wow wat heb je ene mooie dingen gemaakt en wat een plaatjes om van te genieten... daar hoeft inderdaad weinig tekst bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk de kleuren van de herfst! Ik ben een herfstmens! Zomer lekker hoor maar vaak voor mij te warm. Geef mij maar de geuren van een bos in de herfst en bramen ja die ga ik ook nog even verzamelen heerlijk!!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jouw foto's hebben geen tekst nodig!!

    En ik ben dol op je kleuren! het zijn ook mijn kleuren....prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat maak je mooie dingen, prachtige kleuren! Ik hou wel van de herfst. Ik vind tekst ook altijd moeilijk en hou het meestal maar kort ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zit hier weer te genieten van al het moois wat voorbijkomt.

    BeantwoordenVerwijderen