Pagina's

donderdag 9 augustus 2012

Een idee is net als een zaadje....



.....Tenminste zo zie ik dat.
Iemand verzint ooit iets
dat ziet een ander
die maakt het na of 
geeft er een eigen draai aan.
Er worden dus "stekjes"van gemaakt


Zo is het ook met deze kralen gegaan.
Ik zag ooit zoiets 
en ben  gaan "vogelen" om ze zelf te maken.
Wellicht is er een hele andere manier om ze te maken.
Er is ook geen goed of fout bij het maken.

Jullie mogen altijd vragen hoe iets gemaakt is hoor 
Ik heb absoluut geen geheimen.
Wat ik weet wil ik graag delen.
Alleen geen bestaande patronen uit boeken ed.
Je vindt de uitleg onder "korte werkbeschrijvingen".
Zal dit weekend een hart maken op kaasdoek van vilt
en deze binnenkort plaatsen.

Heel veel plezier ermee als je ze gaat maken.
Vrouw Hommel


10 opmerkingen:

  1. Dat is zeker waar en je kralen zijn super leuk vooral de kleurtjes zijn lekker fleurig!!!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kralen, leuke kleuren en leuke uitleg, ga ze zeker eens uitproberen, veel plezier met het maken van een hart, ben erg benieuw maar hij zal vast weer heel mooi worden, lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee en dank je wel voor je uitleg, ik vind ze prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt vrouwke Hommel . Ik ga er zo direct naar kijken !
    Lieve groet en geniet van het leven , maar dat doen jullie al niet ???
    ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleurrijke kralen! Groetjes, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kralen zeg, prachtig die kleuren, ga je er een ketting van maken?
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw!! prachtig!! Ben er weg van! Mooie foto ook!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo~! Wat een mooie vilten dingen maak je zeg!!! Ik heb je vorige berichtjes goed bekeken en vind de kleuren prachtig!! Ik hou ook zo van paars! Groetjes van Fleur uit de polder

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zomaar op je blog beland, wat een leuke dingen maak je, geweldige kleuren! groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen