Pagina's

maandag 28 januari 2013

De knopen zijn klaar....


....om aan de deken uit het vorige bericht gezet te worden.
Ik heb oude grote knopen van een gehaakt jasje voorzien.
Hoezo knopen aan een deken?
De volgende keer wordt het helemaal duidelijk.
Ik had er ook een prijsvraag van kunnen maken.


Ondertussen ben ik ook aan het vilten
voor mijn wintercollage.
De lap is niet helemaal geworden zoals ik wilde,
bijv. de witte langwerpige stukken bleven niet zitten
en sommige effecten zijn niet zo geworden zoals ik verwacht had.
Maar de punchmachine staat al klaar
met een schaaltje vol materialen om te punchen
dus wordt vervolgd.


En dan als laatste deze foto.
Een vriendin van mij woont sinds kort in een flat met deze boom als uitzicht.
Het lijkt mij heel mooi om deze te gaan borduren
op mijn eigen "hommelse" wijze.

Ik wens jullie een fijne week, hier schijnt de zon.
Dank voor alle lieve reacties.
en tot een volgende keer.

Vrouw Hommel

18 opmerkingen:

  1. prachtig, die knopen! ben erg benieuwd naar het eindresultaat! ;-) mooie foto; de boom, met die winterse lucht..
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee, zo je knopen omhaken, ben benieuwd hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat leuk die gehaakte knopen!
    en die boom vind ik echt schitterend!! ja daar kun jij wel weer wat mee:)

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig die knopen goede tip ga dit zeker eens uitproberen, ik heb benieuwd naar je wintercollage en die foto geweldig Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige knopen zijn het geworden vrouw hommel! Die gaan zeker mooi staan op je deken. En je wintercollage zal wel goed komen, je vindt er vast wel een oplossing voor.
    En wat de foto betreft, die zou ik je graag zien maken :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enige knopen!! en wat heb je een prachtige banner..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie knopen zijn het geworden! Ben benieuwd naar je geborduurde boom straks!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke knopen, goed bedacht om knopen om te haken.
    Mooi viltwerk, dat heeft een echt winterse uitstraling.
    Wat een schitterende boom kijken jullie op uit, die vorm!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig mooie knopen!! Dat komt vast helemaal goed met die deken. Ben zo benieuwd!!
    gr. Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je de knopen een mooi jasje gegeven en ben zeer nieuwsgierig hoe het eruit komt te zien op je deken.
    En ik ben ook al zo nieuwsgierig naar je collage.
    Veel plezier met het maken en volgens mij zal dat vast wel lukken.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben ook wel benieuwd hoe het gaat worden. De knopen zijn al mooi. En zeker de kleuren.
    Die boom is ook mooi. Je kunt er alle jaargetijden mooi in zien. Jij maakt er vast iets moois van.
    Groetjes Brigitte.

    Ps ik vind je lap wel mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige knopen, ben heel benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief Hommeltje,

    Meisje wat zijn dat een toffe en hippe knopen..
    Hoe krijg je het toch allemaal voor elkaar!
    Ze zijn prachtig...

    En ja da die boom waar je vanuit je flat zo op kan kijken...dat vindt ik nou zo apart..net of die boom uit een huis komt groeien...

    Ja daar haal jij heel wat inspiratie uit...en nu ben ik zo benieuwd wat er in je koppie om gaat, en wat er dan uit jouw handen van goud, geboren gaat worden.

    Enne Karin...ik heb het zonnetje gisteren heel goed gezien en gevoeld...en het was zalig..
    Heb jij dat zonnetje naar me toegestuurd haha...

    Liefs van Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie knopen hoor !
    (als ik "last" verwacht bij het vastvilten gebruik ik vantevoren al even een viltnaald )

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke knopen!
    Ben benieuwd hoe je Hommelse boom eruit gaat zien.
    Het is wel een pracht exemplaar zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van die mooie pastel kleurtjes zien wij hier ook erg veel , maar zo mooi als ze in het echt zijn krijg ik ze niet op de foto , vind dat zo jammer joh .
    Maar het is op deze foto mooi gelukt !
    Lieve groet uit Portugal ♥RINI!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful work, you are very talented thanks For sharing:-)

    BeantwoordenVerwijderen