Pagina's

donderdag 17 januari 2013

Ik wist het zeker......



Het zou een paars grijze deken worden
geen andere kleuren....




Geen andere frutsels....


Maar ja.....
het was mezelf voor de gek houden.
Ik had een stuk of wat paarse blokjes gehaakt en aan elkaar gezet
Saai..............
Dus toen kwam er dit kleurtje bij en dat kleurtje
en héée', had ik ook niet heel veel viltrondjes liggen
daar kon ik wel wat mee.
Borduren etc etc.


Dus voorlopig ben ik nog wel even bezig

Hommelse groet van Vrouw Hommel

30 opmerkingen:

  1. Ben heel benieuwd. Al die kleurtjes en frutsels is toch helemaal jouw ding, kan niet anders dan mooi worden. gr.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi.....maar het word wel mooi!!

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben zo benieuwd hoe die uiteindelijk gaat worden...... Toch weer een "echte" vrouw Hommel deken! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het past wel heel mooi bij elkaar!
    Dat wordt idd een hele echte vrouw Hommel creatie, kan niet missen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het gaat zeker weten een pracht van een deken worden.

    En ik vind je viltrondjes altijd zo Hommels mooi!!
    Ik benijd je een beetje hoor, voor die creativiteit...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat maak jij toch een prachtige dingen. En die kleuren vind ik ook heel mooi. Veel haak- en frutselplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat past ook beter bij jou ;-)))) ik ben benieuwd hoe hij nu word, je muisje is erg leuk, ik heb hem in het paars:-))) liefs Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Is toch niet zo erg :) dan wordt het gewoon een kleurige deken! En met dat vilt erbij wordt het helemaal mooi, veel beter dan grijs en paars alleen vind ik.
    We blijven uitkijken naar het eindresultaat...
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat ziet er veelbelovend uit. Leuk die vilten rondjes met borduursel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi hi, je kunt het wel, proberen jezelf voor de gek te houden, maar het lukt toch niet ;) Gaaf deze kleurcombinaties, dit past waarschijnlijk helemaal bij je!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er fleurig, kleurig en hommelig uit. Hartstikke leuk!
    gr Meijra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O, wat heerlijk weer een echte hommeldeken, ik vind hem nu al mooi ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer echt een deken in jouw stijl, prachtig toch met al die kleurtjes en frutsels?!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Juist ja, zo past het tenminste bij jou! En je rondjes met geborduurde bloemen vind ik helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja erg leuk al die gezellige kleurtjes staat veel gezelliger!!!
    En je muisje in stolp is super schattig :-)
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik denk dat ie lekker uitbundig word en heel mooi, dat is jou wel toevertrouwd,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit gaat heel mooi worden als je de kleurtjes ziet word het vrolijk en dat past helemaal bij jou Karin.
    Lekker afwijken van je voornemens het word verrassend....succes!!!

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, wat een prachtige deken wordt dit! Er is al genoeg saais in de wereld, maak er maar een mooie, spannende, kleurrijke deken van, waar veel op te bekijken is! Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit wordt vast weer helemaal fantastisch!!!

    Groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Volgens mij zij goede ideeën er om vanaf te kunnen wijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vrolijke kleurtjes, dat komt helemaal goed. Spannend, ben benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik denk dit dit een heel mooi kunstwerk gaat worden ik ga je volgen!
    Kom ook eens bij mij kijken als je tijd hebt
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Moet ik er wel bij zetten waar jem e kunt vinden, Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hay lief hommelvrouwtje,

    Ohhh...wat wordt het toch prachtig meid!
    en je moet hier toch geduld voor hebben, eer dat
    je een hele sprei af hebt..

    Die kleurtjes erbij is natuurlijk heel erg tof..en
    zeker niet saai...die schattige kleurtjes horen gewoon
    bij jou..zo vrolijk en bijzonder, gelijk zoals jij bent.

    Ik wil je heel hartelijk bedanken voor je lieve woorden op mijn blog..ik heb je gemist!

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zoooooo herkenbaar, haha.
    Gaat er ook nooit meer uit,denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik vind de vilten frutsels er wel heel erg leuk bij.
    groetjes van imke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Al die kleuren en frutsels horen blijkbaar gewoon bij jou. Heel mooi weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Vooral die vilten stukjes vind ik super, mooi ook bewerkt, je bent goed bezig.

    BeantwoordenVerwijderen