Pagina's

dinsdag 18 juni 2013

Dit is echt weer om wat .....


.........aan te "rommelen"
Zo heb ik bovenstaand tasje afgemaakt.
Ik zag zo  op tegen de rits dat ik die maar achterwege heb gelaten.
En als hengels heb ik een wolkoord gebruikt.
Hij " draagt "  heerlijk!


Natuurlijk ben ik ook veel op de tuin te vinden
Trek hier en daar wat onkruid weg
maak foto's 
en giet beton
dit keer heb ik een pompoen op bamboe stokken gemaakt.
Ik vind het altijd zo leuk als er objecten tussen de bloemen uit gaan "piepen"


Ik wil jullie graag bedanken voor de tips wat betreft de paddenstoelen
Daar ga ik zeker wat mee doen in de toekomst.

Heb je een oude lepel, zet er eens een vetplantje in, doet het altijd leuk....
De eerste oogst van de tuin..
3 snackkomkommers
meer zal het niet gaan worden( buiten de komkommers om) want we hebben verder niets staan aan eetbare dingen.




Blijf natuurlijk ook vilten met dit weer.
Weer een ketting
en 2 ronde lappen die kussenhoesjes  moeten gaan worden
Maar daar gaat eerst nog op geborduurd worden.

Vervelen????
Wat is dat????

Hou jullie hoofd koel deze komende dagen
sterkte voor diegene die moeten werken
en het wordt vanzelf weer wat koeler hoor

Hommelse groet Vrouw Hommel

15 opmerkingen:

  1. Super leuke tas, ik vind dat paars met turkoois erg mooi, heb ik nog nooit samen gebruikt maar het zijn 2 van mijn favo's, toch maar eens proberen.
    En vervelen, dat woord kennen we niet he....
    groetjes hoor,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een gezellig sfeertje!
    Mooie tas hoor, prachtige kleuren combinatie ook.
    Haha...volgens mij verveel jij je (ook) niet zo gauw! ;-)
    Veel plezier met het vilten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tas in mooie kleuren.
    Ja vilten met dit weer is heerlijk ontspannen. Genieten van het weer en creatief bezig zijn, de ideale combinatie nietwaar.
    Fijne dag Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige tas heb je gemaakt, ik geniet helemaal van je tuinfoto's lieve groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie tas. Ik word altijd blij van jouw creaties.
    De tuin ziet er ook goed uit.

    Geniet ze.
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijkheid weer! Ik geniet er iedere keer van en zo'n tuin staat hoog op mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf tasje is dat geworden , knap hoor !! Liefs van ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, ik weet ook niet wat vervelen is hoor!! Leker he om in de tuin te werken (alleen vandaag een beetje benauwd). Je tas is heel mooi geworden, kan me voorstellen dat hij lekker draagt!)
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi je tasje en ook die pompoen vind ik geweldig leuk!Nee het woord 'vervelen'ken ik ook helemaal niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een echte Vrouw Hommel tas! Prachtig!!!!

    En ben ook weg van je pompoen!
    Mooie foto's heb je weer gemaakt!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave tas en heerlijke tuinfoto`s,daar kan ik altijd zo van genieten,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig is je tas....ben er jaloers op...
    wat is je tuin toch beeldschoon met al die leuke hoekjes en de tip van plantjes en de lepel ga ik zeker doen...

    Fijn weekend..
    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben nieuw hier op jouw blog, wat een prachtige dingen maak je, helemaal de kleuren waar ik van hou ook!!! Verbaasd me eigenlijk dat je geen webwinkel hebt..?! Mvg,
    Lucy

    BeantwoordenVerwijderen