Pagina's

dinsdag 2 juli 2013

Zomer!!!!



Nou ja.....laten we zeggen dat ie z'n best doet.
En ik vind deze temperaturen stiekem heerlijk hoor
voor mij hoeft het niet zo warm te zijn


Ik las een blogpauze in omdat

Het nu zo genieten is op de volkstuin en we daar van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat zitten

Mijn ouders 3 weken met vakantie gaan en dan verzorgen we daar altijd alle dieren.
Tevens gaan we daar ook af en toe slapen want we willen wat klussen voor ze gaan doen.
Mijn moeder gaat lichamelijk hard achteruit en de grote klussen blijven liggen.
Dus pakken lies en ik die op zodat mijn moeder na de vakantie weer wat "lucht" heeft.

En we gaan natuurlijk nog verhuizen , ws per 1 oktober.
Niet zo ver weg hoor , we blijven in het portiek van de flat waarin we nu wonen
maar we gaan naar 4 hoog.
Ik wil geen tuin meer, ik wil uitzicht en ruimte om mij heen.
En de flat is iets groter zodat ik een hobbyhoek kan creƫren.
We kunnen er zo in, alles is pas opgeknapt.
Alleen in deze flat moeten wat muren geschilderd worden
want nachtblauw en paars vond men toch niet zo neutraal.
Dus voorlopig zijn we lekker druk



Ik wil jullie dan ook een fijne vakantie toewensen
of het nu in de achtertuin of ergens anders is.
Jullie zien mij wel weer een keer verschijnen.
Tijd voor handwerken is er nu toch niet, ben alleen aan het spinnen, heerlijk!
Af en toe kom ik wel weer bij jullie kijken
maar voor nu wens ik jullie.....

Een hele fijne zomer

Hommelse groet Vrouw Hommel

22 opmerkingen:

  1. Een heel fijne zomer vrouw Hommel! En wat fijn te lezen dat je zo heerlijk aan het spinnen bent! Geniet ervan! Zonnige groet van Titia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er staan genoeg leuke dingen bij jullie op het programma! ;-)
    Ik wens jullie een heel fijne zomer, en alvast veel plezier in je nieuwe huis! (heerlijk, een eigen hobby-hoek!)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch zo genieten van al het moois om je heen. Fijne dagen en geniet
    Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van wat je aan het doen bent, succes met alles en een fijne zomer gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele fijne zomer en veel suc6 met de verhuizing.
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief van jullie daar zullen je ouders blij mee zijn. Wens jullie ook een fijne zomer en tot gauw. Liefsss Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele fijne werk/genieten van de tuin/verhuis vakantie !
    Dat genieten van de tuin zal wel lukken want het ziet er prachtig uit.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet van je blogpauze! Heerlijk ontspannend zo in de moestuin! En succes met verhuizen straks! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn zomer Vrouw Hommel, geniet van de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ook 'n hele fijne zomer!!! ik zie je vanzelf wel weer bij Doortje op Zawadi-atelier..............liefs riet(je)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende foto`s en ik wens je een fijne tuintijd,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. In zo'n Hommelse tuin zou ik ook wel hele dagen willen zijn!

    Geniet ervan en tot later....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele fijne vakantie en geniet ervan de tuin staat er prachtig bij heerlijk dat mooie groen met de mooie bloempjes :-)
    Tot snel blogs.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een fijne zomer toegewenst.
    Grt.Mattie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve vrouw Hommel

    Heerlijk zo'n tuin, maar lees ik het nou goed, willen jullie ervan af ?
    Geniet er nu dan maar extra van.
    Lief hoor dat je gaat klussen bij je ouders .....
    En verhuizen staat ook al in de planning.
    Volgens mij zijn jullie heel goed bezig.
    Geniet van de zon en de zomer.

    Rest mij een zomerse groet


    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geniet van de "zomer", van de klussen bij je moeder, van de tuin daar en van de verhuis en alles wat in je planboek staat! We zien je wel weer verschijnen op je blog!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel fijne zomer gewenst! Succes met alle klussen.
    Groetjes,
    Nanaya

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wel wat laat om het je te wensen je zit er natuurlijk al weer even, maar toch een super vakantie op jullie kleine paradijs gewenst !!
    Lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geniet van je vakantie hoor....ik kan me jou eigenlijk niet voorstellen zonder tuin...je bent een echte tuin mens..
    Succes !!!

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat zal toch nog even wennen zijn, vrouw Hommel zonder tuin! Maar met meer licht, lucht en uitzicht en vooral met die extra ruimte voor een werkhoek, dat is heerlijk. De vakantie is nog niet voorbij, geniet ervan! En die muren, die verf je toch gewoon weer gezellig paars, lila, violet en nachtblauw!
    Lieve groetjes, Kyra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lief van je om zo je moeder te gaan verrassen . Wens je sterkte met de komende verhuizing en de daarbij komende drukte .
    Liefs van ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen