Pagina's

woensdag 18 december 2013

Terugkijkend....


...op het jaar 2013 
gaf mij veel om dankbaar voor te zijn
nl. voor het feit 

-dat ik altijd van die lieve reacties krijg op mijn berichten
-dat er zoveel van die mooi/lieve/grappige/wijze blogs zijn om te lezen
-dat ik steeds beter weet wat ik zelf wil qua creativiteit, nl. mijn "eigen gang"gaan.
-dat ik samen met Lies een volkstuin huur en dat we daar zo eindeloos van kunnen genieten
-dat ik nu een "eigen" hobby hoek heb in onze nieuwe flat
-dat ik eindelijk de stap hebben durven nemen om mij als vrijwilliger aan te melden bij een kruidentuin.
-dat ik iedere keer met Linda kan meerijden naar vilt en wol bijeenkomsten
-dat ik een jaarcursus kan volgen bij Brigit, die zo inspirerend is
-dat ik zomaar van Jannie een doos alpaca wol krijg toegestuurd om mee te spinnen
-dat ik iedere keer de kracht krijg om zelfstandig uit een "borderline dip"te komen
-dat onze poes Boris nog steeds zo aanwezig is
-dat ik zulke lieve vriendinnen om mij heen heb
-dat we steeds minder vlees eten
-dat ik soms van die "kleine grote schatten" vind bij de kringloop
-dat ik nog steeds in sprookjes geloof
-dat mijn ouders weer kunnen komen met de feestdagen



En zo kan ik eindeloos doorgaan,
de lijst is nog lang niet compleet
Natuurlijk waren er ook zat minder leuke momenten, net als bij iedereen
Maar als ik zo terugkijk kan ik denken
het was weer een prima jaar
en ben ik blij dat ik zo intens van kleine en grote momenten kan genieten


Dat wil ik jullie meegeven voor 2014,
vele momenten om dankbaar voor te zijn
Tot volgend jaar!!!


Hommelse groet van Vrouw Hommel

17 opmerkingen:

  1. oh, wat heb je dat mooi gezegd, voor jou ook veel mooie momenten in 2014, liefs riet(je)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil jou ook hele gezellige dagen wensen, en voor 2014 een prachtig jaar met al die lieve mensen om je heen. Maak er een sprankelend jaar van met mooie en minder mooie dingen op je pad. Fijn dat je zoveel heb om dankbaar voor te zijn, prachtige woorden heb je geschreven. Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn is dat voor je! Ik hoop dat al dat positiefs zich voort zal zetten in het nieuwe jaar. Gezellige feestdagen! groetjes,
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelijk heb je. Er is genoeg om dankbaar voor te zijn en om van te genieten.
    Fijne feestdagen.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi om te lezen je bent een gelukkig mens Karin...ik wens je voor het volgende jaar ook zoveel geluk en lieve mensen om je heen en hele knusse kerstdagen toe...

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je mooi verwoord vrouw Hommel, fijn dat je kan terug kijken op een jaar om dankbaar voor te zijn.
    Heel veel liefs, warmte, en een dikke knuffel.
    Fijne Feestdagen en een goed en mooi Nieuw Jaar.
    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi :-) Ook hele fijne kerstdagen en een heel fijn nieuwjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat goed om te lezen! Jij ook hele fijne feestdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een goed jaar gehad vrouw Hommel, en fijn nu een eigen hobby hoek, geniet ervan.
    Fijne dagen voor jullie en een gezond en creatief 2014 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Vrouw Hommel ik wens je ook alle goeds voor 2014 en gezellige kerstdagen toe. Liefs Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat fijn dat je voor zoveel dingen dankbaar kan zijn! En heel knap en sterk dat je zelf uit die dips kan komen... daar mag je wel fier op zijn ;-).... Alle goeds voor jullie, liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je toch positief kan terugkijken op het voorbije jaar! Je ziet dat het af en toe wat minder is, maar dat je gelukkig de goede momenten onthoudt en blijft koesteren! Fijne feestdagen en volgend jaar een nog beter jaar!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Over wijze blogs gesproken. Als je de mooie dingen in je leven kan zien en opnoemen, dan kan je over elke dip heenkomen die maar op je pad komt. En inderdaad, je eigen gang kunnen gaan helpt daar wel erg bij. En het werken in een moes- of kruidentuin!
    Een heel positief en gezellig jaar toegewenst!
    Hartelijke groet,
    Kyra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele fijne feestdagen toegewenst voor jullie!!
    Op naar weer een prachtig jaar met vele mooie creaties.
    Lieve groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt het mooi verwoord. Fijn dat je terugkijkend zoveel positieve dingen ziet. Jij ook een heel gezond en gelukkig 2014 toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mag 2014 je evenveel momenten schenken om dankbaar voor te zijn ...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou, wat heb je dat mooi geschreven en wat ontzettend lief dat ik in het rijtje voorkom. Op mijn beurt vind ik het zo gezellig als we samen onderweg zijn! Een nieuw jaar met weer veel mooie momenten! XL

    BeantwoordenVerwijderen