Pagina's

woensdag 4 december 2013

De draad weer oppakken....


......vond ik erg moeilijk de afgelopen weken
lag behoorlijk met mezelf in de knoop.
maar nu ben ik er weer
vol energie en inspiratie


Alhoewel bovenste mand nog gemaakt is in de inspiratie loze weken
Mand gemaakt van waslijn en zelfgesponnen wol
Smaakt wel naar meer.....
want het is toch wel heel leuk om te doen
Nu alleen het meerderen en minderen beter bijhouden
zodat de mand een mooie ronde vorm krijgt 
( ik heb nu maar wat "gedaan")
en op zoek naar paarse waslijnen.
En zeg nu zelf.........
aan manden hebben wij toch nooit genoeg!!!


De verhuizing naar "boven" is goed verlopen
Al zitten we nog tussen de vele tassen 
Langzamerhand krijgt alles z;n plekje weer
en wordt het huis weer ons thuis!


Heb ook nog een give away gewonnen bij Joke van waterlelie design
( zie kolom blog hiernaast)
Ik ben een enorme fan van haar werk,
ze is veelzijdig en heeft een mooi kleurgebruik.
Dus deze art doll krijgt straks een mooi plekje in mijn hobby hoek .


Tot slot van dit bericht nog de deken
die ik gemaakt heb voor mij nichtje
Ze blijft er lekker warm onder
Ik wens jullie ook veel warmte toe de komende tijd
hier regent het en het is mistig
maar hop: een mooi muziekje aan, kaarsen branden
en het wordt vanzelf kerstmis.

Hommelse groet Vrouw Hommel

17 opmerkingen:

  1. Wat een mooie blog schreef je en wat een goed idee, die manden!! Ik vind 'haar' mooi!
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, fijn dat je er weer bent!! En ook fijn om weer mooie Hommel maaksels te kunnen bewonderen :)
    Veel plezier in jullie nieuwe huis, liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je nieuwe stek , hoop dat je er gauw weer je creatieve draai aan kunt geven , en dat zal jou best wel lukken !
    Liefs ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi lief homneltje fijn dat je er weer bent :) lieve groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie mand :) Fijn dat je nu wat minder in de knoop zit, en ik hoop dat je zo nog een tijdje mag zijn;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je na je verhuizing naar boven weer je plekje gevonden hebt. Je spint al een mooi draadje en ook je andere creaties mogen er zijn.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn je weer te lezen en dan gelijk met een mooie mand, super leuk idee. Suc6 verder met uitpakken en settelen...
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn te horen dat het weer lekker met je gaat. Wat een mooie projecten heb je gemaakt en luchten gefotografeerd! Succes met nestelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer da je er even doorheen zat. Hopelijk gaat het nu weer goed. Je hebt mooie dingen gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie mand. Fijn dat het weer beter gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige manden heb je gemaakt, die heb je nooit teveel! Leuke give away kreeg je en je nichtje heeft maar wat geluk met haar mooie warme deken! Fijn dat je weer beter bent!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik ben blij dat je er weer bent ik heb je mooie dingen echt gemist ! Zit ik net een heel verhaal te schrijven is het zo maar weg !
    Je manden zijn heel mooi maar waarom gebruik je geen sisaltouw ?Dat is lekker goedkoop en je kan het met procion in alle kleuren verven . Of de stroken katoenlint dat is ook heel geschikt denk ik .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Karin, die draad heb je meteen weer heel goed opgepakt, vind je ook niet dat zo'n mooi begin weer leidt tot meer inspiratie en energie? De mand vind ik heel leuk geworden, het kleed voor je nichtje is echt prachtig, Vooral dat geborduurde bloemetje erop! Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gefeliciteerd met je nieuwe plek en fijn weekend, liefs riet(je)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die mand is geweldig! Jij bent inspiratie voor anderen! Het kleed is supermooi. Het is een lust voor het oog om jouw blog te lezen!
    Liefs uit Middelburg.

    BeantwoordenVerwijderen