Pagina's

dinsdag 11 maart 2014

Waar blijft de tijd....


....want het is niet zo dat ik veel aan het luieren ben
zoals Boris iedere dag doet
lekker in het zonnetje
op de oude poef van mijn opa en oma



En het ontgaat mij ook niet dat het lente is buiten
we zijn omringd door vlinders en vogels

Nee, ik ben gewoon lekker bezig met van alles en nog wat
veel aan het spinnen, verven, vilten
alleen is er nog niets "af"
dus heb ik ook geen foto's te laten zien
en ik vind het dus moeilijk om zo maar wat te "babbelen"
ik ben niet zo'n prater 


Dus geen zorgen,
ik ben er nog en ik blijf ook gewoon 
ben alleen even druk met andere dingen
Mijn ouders gaan hard achteruit
Mijn moeder is momenteel ziek en ik ben er zo vaak als ik kan
want ik koester die momenten en de tijd gaat al zo snel

Geniet van het mooie weer, de zon maar ook van de wolken
die kleine momenten in het leven
die voorbij gaan maar o zo belangrijk zijn.

Hommelse groet van Vrouw Hommel

15 opmerkingen:

  1. Oooh wat vervelend dat het niet goed gaat met je ouders, geniet van de momenten die je samen heb. Fijne avond, groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zeg je heel goed, koester al die kleine momenten ', voor je het weet is het voorbij ...

    Heel veel liefs, licht en warmte
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je er weer even bent!
    Maar wat naar dat het met je ouders niet goed gaat....
    Ik hoop dat je veel tijd en energie hebt om er voor ze te zijn. Veel liefs en sterkte, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is goed om zo even van je te horen. Niet omdat dat moet, zeker niet....maar gewoon, zomaar.
    Ik wens je goede tijden...momenten.....
    Dag,
    Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik sluit me bij Mapi aan......sterkte meis !!...liefs knuffel van mij..x !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik was al benieuwd of je weer lekker op de tuin aan het rommelen was, geniet van de momenten daar Karin en heel veel sterkte met alle moeilijke dingen die je momenteel ondervindt. Dikke knuffel x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel sterkte met je ouders.
    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. fijn dat we weer even wat horen! sterkte met je ouders en geniet van het voorjaar!
    lieve groet Riet(je)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn om weer even van je te lezen!
    He getsie, wat naar van je ouders...ik wens je ook sterkte en veel mooie momenten!
    Liefs en sterkte,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook al ben je niet zo goed in praten, je hebt toch een toch blogje geschreven! Fijn dat we weer wat van je horen en dat je ondanks alles toch met vanalles bezig bent. Ja, je hebt je ouders nog, geniet ervan, want ze blijven er niet eeuwig, ik heb de mijne al lang niet meer.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geniet van het voorjaar en je ouders zo lang het nog kan en veel sterkte als het moeilijker wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat beschrijf je het goed lieve Karin, geniet van de momenten dat ze bij je zijn, hoe moeilijk het soms ook is. Omarm ze liefsssss Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Soms komen creatieve uitspattingen niet af, maar ben je toch fijn bezig geweest. En ach, wie bepaalt of het af is... ;-)
    Ouders op leeftijd worden kwetsbaar, juist als je zelf ook vaak minder energie hebt. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ben ook geen prater hoor Karin...je laat ons altijd prachtige dingen zien dat is goed genoeg om je blog een bezoekje te brengen..
    Koester de tijd dat je ouders er nog zijn...zo sneu dat ze ziek worden gelukkig ben jij er voor ze...beterschap hoor..

    liefs Fia

    BeantwoordenVerwijderen