Pagina's

zaterdag 5 april 2014

fluffy


......alleen al om het woord
wilde ik 1 keer een blogbericht beginnen met 
fluffy
pluizig dus
Zoals ik al in mijn vorige bericht schreef ben ik vooral aan het wol wassen,
verven, kaarden en spinnen



en dan vooral na het kaarden
is de wol zo heerlijk fluffy
kaarden doe ik nog steeds met de hand
wat heel veel werk is
maar aan de andere kant ook heel ontspannend werkt
we sparen voor een kaardmolen
maar die zijn nog zo duur
maar wat in het vat zit.....




Al dat werk deed ik niet voor niets
Ik heb weer een tas gehaakt voor brigitte van

Naar haar ga ik iedere maand 
ik volg daar een jaarcurcus
en leer ik nieuwe technieken 
Het is zo heerlijk om daar te zijn
Ze had voor mij ook wat verrassingen maar 
die komen de volgende keer aan bod


 




Tot slot wil ik jullie bedanken voor alle lieve reacties
Mijn moeder is weer een beetje opgeknapt
maar hoe heel je een lichaam wat "op" is
haar geest wil nog van alles
maar haar lichaam werkt niet meer volledig mee
Ze komt weer uit bed en kleedt zich aan 
maar voor de rest is ze eigenlijk afhankelijk van alles en iedereen
En ze is altijd zo actief geweest en zo zelfstandig
ik denk dat dit momenteel haar grootste strijd is
de tijd zal het leren 
en we hebben alle tijd

Hommelse groet Vrouw Hommel

10 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je zo creatief bezig bent en daar zoveel plezier uithaalt. Ik had niet meegekregen dat je moeder ziek was, wat rot. Hopelijk gaat het elke dag een stapje beter! Liefs carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je moeder weer wat opgeknapt is, maar het is moeilijk strijd tussen en lichaam en geest denk ik.
    Wat een hele leuke tas heb je gemaakt, lief met die bloemen erop.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sehr Schön! Die Farben sind ganz wunderbar.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk woord "fluffy", mooie kleurtjes wol heb je en met de hand kaarden is heerlijk ontspannen. Fijn dat je moeder weer een beetje opgeknapt is en fijn voor jou dat je iedere maand naar Brigitte mag, geniet ervan.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De eerste foto ziet er inderdaad heerlijk fluffy uit. Maar werken met wol is dan ook heerlijk fluffy. Fijn dat je moeder weer aan de beterende hand is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige fluffy wol en wat een schitterende kleuren! Je zou willen dat je de foto's ook kon aanraken! Wat een moeilijk proces waar je moeder doorheen gaat! Sterkte! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, hahaha, fluffy is een leuk woord hè?
    En wat een moois heb je er weer van gemaakt; heerlijke kleuren!
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fluffy is heel toepasselijk hier, wat een prachtige wol heb je gemaakt! Mooie kleurtjes!! De tas die je gemaakt heb is ook supermooi! Fijn dat je elke maand zo'n cursus kan volgen en je er helemaal goed bij voelt.
    Je moeder zal het vast moeilijk hebben, het valt niet mee om toe te geven dat je lichaam niet meer kan en je hoofd nog wel.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke naam voor z'n mooie tas, fijn te lezen dat het wat beter met je moeder gaat. Lieve groet Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihi...FLUFFY leuk woord!
    Wat een mooi werkje heb je gemaakt, en bovenal; wat fijn dat je mams weer wat is opgeknapt!
    Veel plezier met de cursus, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen