Pagina's

dinsdag 13 mei 2014


Wat is er heerlijker om met kleine projecten bezig te zijn.
Op de viltclub doen we aan een "lentetweet"
Een clubje maakt 5 dingen met beschrijving
dit stuur je naar diegene die het regelt
zij maakt van alle beschrijvingen een boekje
en die stuurt ze naar je terug
samen met 5 verrassingen dus
Ja, ik weet Linda, ik weet dat je meeleest
maar volgens mij
ben jij de enige van de club 
dus ik vond van  mezelf dat ik het wel mocht plaatsen alvast



Hier nog een klein project
Met dezelfde viltclub 
doe ik mee met een verjaardagsswap
We zijn met een groep van 18
en je stuurt dus een zelfgemaakte kaart
als iemand jarig is
Kan niet wachten tot augustus
Ik heb eerst kant op vilt gepuncht
daarna nat gevilt en versierd op mijn manier




Het derde kleine project is 
de challange van sara lechner
Ik heb een nieuw pagina 1 gemaakt
als opdracht voor pagina 2 moest een een venster maken
die dus gelijk valt met de afbeelding van pagina 1
Klinkt ingewikkelder dan het is
Maar de afmeting is 7 bij 10 
en het valt nog niet mee 
om zo klein te werken
wel een uitdaging!





En als laatste project is er natuurlijk altijd de Tuin
Kleine "schatten" zoals bovenstaande foto's
en gewoon heerlijk vertoeven
(als het niet regent maar dat komt weer goed de volgende dagen heb ik begrepen)



Dit was het weer voor deze keer
Ik verveel mij nooit
zoals jullie wel zullen begrijpen

Geniet van alle dingen, groot of klein
Hommels groet Vrouw Hommel

12 opmerkingen:

  1. Oh wat heerlijk, al die kleine projectjes (en cadeautjes!)
    Fijn hé, al die leuke dingen om te doen...
    Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om weer te lezen waar je allemaal mee bezig bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk zo'n lentetweet! Ja het is nu volop genieten in de tuin...X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een creativiteit, leuk! En je tuin ligt er prachtig bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha ik denk dat ik het snap !
    Mooie dingen maak je toch altijd en die tuin van jullie is weer een plaatje .
    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige viltwerken laat je ons weer zien :) en heerlijke bloemen lieve groet Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knappe viltwerkjes, hoor, echt iets om mee te pronken vind ik. Zelf kan ik het niet of deed het nog nooit. Maar jij maakt er echt prachtige dingen mee!
    Ook je tuin ziet er schitterend uit.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie tuin heb jij! Ongetwijfeld zit je de komende dagen daar, want het wordt prachtig. Je viltprojecten vind ik ook weer inspirerend, vooral die combinatie van vilt en borduurwerk. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie pagina voor de challenge! Ik heb even bij Sarah gekeken hoe het werkt, Leuk idee!.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee, niet alleen Linda leest hier, maar ik doe niet mee met de tweets. ;-)
    Je hebt mooie dingen gemaakt en hebt ook al mooie bloeiers in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Karin hoe gaat het met je....Leuk dat je op mijn blog was...sorry maar door alle voorbereidingen van de fair is het er niet van gekomen om blogs te bezoeken...de tas die jij bedoelt is gemaakt van allemaal sjaaltjes de meest zijn van zijde...die heeft mijn vriendin waar ik mee op de fair sta gemaakt zij is heel creatief en zo vullen we elkaar op.
    Wat een leuke projectjes ben je mee bezig ziet er zo vrolijk uit...en je tuin is een plaatje...zo sfeervol plekje om te koesteren...
    Een fijne avond nog....

    liefs Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke projecten zijn dit , ben er helemaal kwijt van !
    Liefs Rini

    BeantwoordenVerwijderen