Pagina's

zondag 4 mei 2014


Ben nog steeds heerlijk aan het spinnen
ik draai overuren
dit is ongetwijnd en getwijnd garen


2 berichten terug 
had ik het over een tas die ik 
gemaakt had voor Brigitte
Dit kreeg ik er allemaal voor terug


Een batt die ik kan spinnen met de mooiste kleuren
een zelfgemaakte hoes voor een notitie boekje
echt zo mooi geborduurd en met liefde gemaakt


En dit is een gesponnen draad door haar 
versierd d.m.v. van up wolff bloemetjes
wil ik de volgende keer op de cursus ook gaan leren
leuk als randje langs een kussen of
om mee te weven

Bijna overbodig om te vermelden hoe blij ik met dit alles ben


Verder doe ik nog mee met een challange
via het blog van Sara Lechner ( klik klik)
Ik heb als onderwerp gekozen
mijn eigen paarse sprookjes wereld
de afmeting is 7x10 
en uiteindelijk word het een klein boekje
duurt een paar weken


En dan eindig ik dit bericht
weer eens met een mooie lucht
genomen vanaf het slaapkamer raam
het centrum van Hilversum
met ondergaande zon

Hommelse groet Vrouw Hommel

8 opmerkingen:

  1. Je hebt al aardig je best gedaan met spinnen, zoveel wol dat je al hebt in hele mooie en leuke kleurtjes! Ook mooie cadeautjes heb je gekregen, je kan er weer tegen! Mooie luchtfoto maakte je.

    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi paars, allemaal! En dat gesponnen garen is ook prachtig, ik ben erg benieuwd wat je daarvan gaat maken. Ik ben opeens weer met de tuin bezig, waardoor het vilten wat achterwege blijft, grappig hoe ook daarin seizoenen een rol spelen.
    Lieve groet, Kyra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi allemaal. Ik ben heel benieuwd naar je boek, wat je laat zien ziet er al vast veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig wat je gesponnen hebt! En wat een bijzondere kadootjes, om blij van te worden :0) groetjes,
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dank voor je bezoek!
    wat een heerlijk blog!
    liefsssss

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke challenge, ben benieuwd hoe je boekje wordt.

    BeantwoordenVerwijderen