Pagina's

donderdag 5 maart 2015

In "blijde" afwachting van......


....."dingen die staan te gebeuren....
ik weet niet of je het zo kunt zeggen
maar zo ervaar ik het
Hierboven een zoete aardappel
die al wortels heeft en aan de bovenkant uitlopers
zodat ie later in de tuin geplant kan worden
zodat we aan het einde van het seizoen 
ons kunnen begraven in de zoete aardappelen ( ahum)



en natuurlijk de mini moestuin
ook grote mensen vinden  dit leuk
bij gebrek aan kinderen
en ja hoor, de eerste zaadjes komen al op
rucola



dit is ook zo'n experiment 
met little gem
de stronkjes hangen in het water
en vanuit het midden groeit er een nieuwe scheut




verder neig ik met het verven
wat naar blauw en groen
en ben heel benieuwd hoe dit zal staan
in het grotere geheel


Verder is Lies begonnen met de slaapkamer
die wilden we een fris kleurtje geven
het is zomer paars geworden
( lastig om een foto van te maken maar geloof mij het is heel fris)
We zouden maar 1 muurtjes schilderen
maar vinden het nu zo mooi
dat de hele slaapkamer die kleur krijgt
een muur in de woonkamer
en de keukenkastjes
( we hebben toch zat verf over, iets te enthousiast laten mengen)




en dan in huis nog het laatste project 
dit is een gedeelte van mijn hobby kamer
normaal staat het niet zo in dozen
maar eind maart komen er nieuwe kasten
die met die vakken van i.kea
bijna tot aan het plafond
1 grote witte en een kleine groene
maar dan moet die hoek nog wel even leeg gemaakt worden dus

Hommelse groet van Vrouw Hommel


( en je ziet mam ook hier is het even rommelig ivm de lente schilder maar het komt goed en als het klaar is kunnen we er weer van genieten, dikke kus)

3 opmerkingen:

  1. Wat groeizaam alllemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He wat gek, ik kreeg helemaal geen seintje dat je weer een nieuw bericht hebt geplaatst, maar dit is wel weer een hele leuke.
    Lekker bezig dus en ik denk dat ik die kleur ook wel heel mooi zou vinden.
    Ach zo rommelig ziet het er niet uit, volgens mij staat alles keurig geördend.
    Fijn weekend lief hommeltje, tot de volgende keer.
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk allemaal mooie foto's de plantjes zijn zeker al flink gegroeid Lieve Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen