Pagina's

vrijdag 11 september 2015

Soms gaat het ook wel eens anders.....


....dan dat ik gedacht had
ik had nog een restje verf over van de vorige keer 
( dat was levensmiddelen verf)
en had nog een streng gesponnen wol
de kleur was heel mooi blauwig/ groen
ik vond dat er wat paars bij moest
met bovenstaande als resultaat



leuke herfstkleuren hoor
heb zelfs een 'oudje' erbij gehaald
een herfstheks
die ik een paar jaar geleden heb gemaakt


en inderdaad het zijn echte 
herfstkleuren
maar toch.....


....gaat de streng tzt in een ander verfbad
want nu blijft ie liggen
weet ik zeker
in het bos kwam ik deze zwammen tegen
ik zag er gelijk rokjes in
voor nieuwe bosheksen
van vilt,gebreid en in mooi paars


maar voorlopig hoop ik nog wel op een 
mooie nazomer
met fijne temperaturen 
zodat we nog heerlijk naar de tuin kunnen gaan

Hommelse groet Vrouw Hommel

4 opmerkingen:

  1. Evengoed heel mooi, maar waarschijnlijk geen Hommelse kleuren ;-)
    Fijn om nog van het heerlijke weer te genieten hè!
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze niet verkeerd hoor maar als ze niet bij je passen kan je het inderdaad beter veranderen anders word het kast vulling en daar zit niemand op te wachten toch. Geniet van het prachtige weer alhoewel er wel iets anders aankomt als ik de berichten geloven mag. Maar nu is het nog even heerlijk geniet.

    Groete liefdevolle groet Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pracht popje uit het hommelhuis dat mij weer zo vrolijk begroet :) prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lieve popje waakt over de wol tot het een nieuw verfbadje krijgt...... super dat je de moed niet opgeeft als het niet echt naar je zin is......
    Herfstige groetjes....

    BeantwoordenVerwijderen