Pagina's

dinsdag 4 mei 2010






src="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhC4lozZeCXtIQ7yNiWLKbCJq665Bgw_5Z_JBmIw8PNM3y0gpCp4wyUILDBapoOV6e9GrTAuhaEyxGoUaJ6Xsmr3mEpkmjPOKqfgKmjMOosh_9exF-bjzomdv55D6tBVDibRiJyWdDjPte8/s200/4+mei+2010+003.JPG" border="0" alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5467449600718264434" />

Afgelopen dagen weer lekker bezig geweest, dat is zo heerlijk aan handwerken, het maakt niet uit wat voor een weer het buiten is.
Van de roze lapjes heb ik toch maar een kussen gemaakt, ik had er zelfs teveel aan elkaar gezet zodat ik er een envelopkussen van kon maken zodat de hoes ook nog makkelijk gewassen kan worden. ( niet dat ik kussenhoezen vaak was maar het is het idee hé?)
Ook nog een dekseltje gehaakt voor een oud jampotje, ik heb inmiddels alweer een lege augurkenpot staan dus die staat voor vanavond op het program.
De popjes zijn gemaakt naar een voorbeeld van mieke stender, ik heb ze alleen versierd met kraaltes en het vioolmeisje heeft viooltjes op haar rug. ( dit weer nav een ontwerp van sempterspring, nl de lavendeldragers)
Het spijt mij dat de tekst gewoon onder alle foto's staan en niet er tussendoor. Ik krijg dit nl niet voor elkaar. ( heeft iemand nog een makkelijke tip voor mij) Ben er wel een avond mee bezig geweest maar echt verstand van computers heb ik nu ook weer niet, ik doe altijd maar wat. En ik vind het soms zonde om zoveel tijd te besteden aan "uitzoekdingen" terwijl er zoveel andere zaken liggen te wachten. Ik heb wel 2 broers maar die hebben er nog minder verstand van. Wij zijn duidelijk opgegroeid in de nog "computerloze tijd". Dat is haast niet meer voor te stellen. Verder heb ik een digitale camara uit het jaar kurk, niets geen zoomlens of zo maar ja hij doet het nog en dan koop ik dus geen nieuwe. Dus het kan zijn dat sommige foto's wat wazig overkomen, dit ligt dan niet aan je ogen.Ik kan soms zo genieten van anderen die hele collage's maken van hun foto's. Dat is duidelijk nog zo'n "uitzoekding" wat ik voorlopig heel ver voor mij vooruit schuif.

Fijne week verder en groetjes van Vrouw Hommel

10 opmerkingen:

  1. Leuke popjes heb je gemaakt, ik zie hier en daar iets van jezelf, heel anders worden zo de popjes van Mieke Stender maar wel erg mooi!

    Als je tussen de foto's klikt kun je daar je tekst typen en dan staat het er tussen.
    Ik heb me ook nog niet verdiept in het maken van fotocollages, vind het vaak zo netjes past helemaal niet bij mij. Hou van puur natuur foto's .
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je mooie dingen gemaakt. Het kussen is erg leuk geworden. Lieve popjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke dingen heb je gemaakt, je popjes vind ik geweldig groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Halo, wat een leuke popjes heb je gemaakt, ik probeer ze dit jaar ook allemal te maken ;-)!
    gezellig blog heb je !
    Ik ga je volgen en kom zeker vaker een kijkje nemen!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je popjes zijn superleuk geworden! Zien er weer heel anders uit, doordat je er een eigen draai aan hebt gegeven. Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What delightful little dolls, cheers from New Zealand

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze leuk en wat maak je voor de rest ook leuke dingen !
    Groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk die popjes!! prachtig die eigen toevoegingen!!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  9. p.s. het kussen en het dekseltje zijn ook mooi!!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het jaar kurk, woehaaaaa die ga ik onthouden!!!

    Mooie dingen heb je weer laten zien. Ik plaats altijd eerst m'n foto's op m'n blog (de foto die je als laatste wilt laten zien het eerst uploaden en zo verder) en dan met je cursor tussen de foto's klikken om daar de tekst te typen.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen