Pagina's

zaterdag 15 mei 2010

als ik kon toveren....







Deze tovenaar is al wat ouder maar hij lag ver weg gestopt in een kast. We hebben 1 jaar geleden een grote verbouwing gehad en zo langzamerhand kom ik steeds meer spullen tegen, die ik "al een beetje" was vergeten. Hij staat nu buiten onder het afdak want ik vind hem nog steeds mooi, het is een ontwerp van Ans Sandkuyl.
Verder heb ik een hele makkelijke ketting gemaakt van restjes zelfgemaakt vilt. Die stop je in een waszak en wast de stukjes mee met de "gewone" was. Met als resultaat allemaal "steentjes" die ik op met wat kralen op elastiekdraad heb geregen.
De afgelopen week hebben we een afdak in de achtertuin geplaatst en nu kan mijn oude raam lekker droog staan. Ik reed op een dag langs een container en zag het raam liggen, ik viel direct op het "haakje" . Het raam is verrot en bladdert maar daarom vind ik hem juist mooi en met een geranium eraan is het voor mij helemaal af.

Fijn weekend allemaal.

Ps. de "familie " jampotdeksels is ook weer gegroeid. wat moet ik er allemaal toch mee?

5 opmerkingen:

  1. Wat een lief tovenaartje!
    Enne... wat je met die jampotdeksels moet? Wat dacht je van een Give Away? ;o) Ze zijn superleuk en ik ben vast niet de enige die dat vindt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je tovenaar is echt prachtig! Schitterende kleuren, terecht dat hij weer een mooi plekje heeft gekregen, hoor! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige tovenaar en je andere werkjes zijn ook leuk, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt dan veel jam koken... Mooie tovenaar en wat een goede vondst, dat raam!

    BeantwoordenVerwijderen