Pagina's

zaterdag 29 mei 2010

paars








Wat ruist daar tussen de aardbeien....oh het zijn 2 narcisbolletjes. Deze zijn zo leuk om te maken , echt even iets voor tussendoor. Ik hou niet alles zelf hoor dan zou ons huis echt overvol raken. Ik verkoop veel of geef het weg. ( vooral aan mijn moeder, die vindt alles leuk wat ik maak )

Verder nog wat paarse bloemen uit de volkstuin. Het is mijn lievelingskleur en in de tuin volop aanwezig. Vooral de lupine staat er zo mooi bij. Vorig jaar kwam die opeens uit de grond zetten( daarvoor nog nooit gezien daar) en nu is hij al 2 x zo groot.

Helaas wordt het weer wat minder maar een beetje regen is wel goed voor de planten en de natuur, dus het moet maar even!
Fijn weekend

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige bloemen! En je bolletjes zijn ook erg leuk! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een scheetjes!!! En erg mooie bloemen. Paars is ook mijn favoriet.
    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook mijn favoriete kleur, in onze tuin kom je die overal tegen!!

    En de lupine zomaar te voorschijn komende, ja dat kan. Ik heb er ook al eens gevonden in onze tuin! Mijn dochter is er dol op, dus hij is naar haar tuintje verhuisd!!Ze is er blij mee! En ik....ik had weer een goede daat gedaan!! Hihihi......zo moet het toch???

    Groetjes uit een herfstachtig Limburg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sh.t....die daad hoort met een d te zijn, dat spreekt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De narcisbolletjes blijven altijd leuk om te maken, en ze passen goed in je mooie tuin.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's en je theemuts geweldig. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He hallo, wat leuk dat je op Fluitenkruid een reactie hebt achtergelaten. Ik kom even bij je rondsnuffelen en word erg blij van wat ik hier zie. Mens wat maak je een mooie dingen!
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen