Pagina's

vrijdag 4 juni 2010

soort zoekt soort






Ja, als je een akelei popje bent dan wil je natuurlijk daar het liefst op de foto gezet worden. Het is de enige akelei die opgekomen is dit jaar, ik plant ze ieder jaar weer maar op de één of andere manier komen ze het jaar daarna niet meer terug, terwijl ik ze zooooo leuk vindt.
Het waren natuurlijk heerlijke dagen, ben veel op de volkstuin geweest. Waar spontaan een klaproos in de moestuin groeit en waar ik weer 4 staptegels gemaakt heb. (zie foto's) Ik ga ze toch weer schilderen want ze liggen zo vrolijk in de tuin.
Dit weekend blijf ik thuis want mijn vriendin ligt met griep op bed, hoge koorts en dat met dit weer, dus ga ik haar maar goed verzorgen zodat ze snel weer opgeknapt is.
Geniet van het mooie weer dit weekend en van de prachtige natuur om je heen!

5 opmerkingen:

  1. O, wat is je popje mooi! Prachtige kleuren! Ik heb ook akelei in de tuin en die komt ieder jaar terug, maar dan weer op een andere plek, dus dat is elk jaar een verrassing. Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om zelf stapstenen te maken, wij hebben een paar jaar geleden een partij stapstenen met boomnerf op de kop kunnen tikken maar dit is ook erg leuk!
    Beterschap voor je vriendin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig popje en je eigen stapstenen maken wat een leuk idee. fijn weekend groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vervelend dat je vriendin ziek is.
    Ik zou ze maar wat extra vertroetelen,dat doet haar vast goed!!

    Leuke kleur heeft je Akeleipopje.Prachtige planten zijn dat. Ik heb er ook verschillende in m'n tuin.
    Die stapstenen worden volgens mij erg leuk,met dat bladmotief erin.En dan ga je ze ook nog verven! Ik ben benieuwd hoe of dat uit ziet. Je zult vast wel foto's maken!!

    Fijne zondag!

    Groetjes van Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een prachtige akeleipop, ook zulke mooie kleuren.
    Hier doet de akelei het goed maar alweer bijna uitgebloeid.
    Voor je vriendin beterschap gewenst,en met jouw verzorging........ wat kan een mens nog meer wensen.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen