Pagina's

donderdag 24 juni 2010

Onverwachts kado



Gisteren zijn mijn vriendin en ik in ondertrouw gegaan. De stap is nu gemaakt en nog dit jaar komt het vervolg. Alleen 2 vriendinnen ( en tevens getuigen) wisten hiervan en kwamen 's middags een prachtig boeket bloemen brengen.



Hoe vinden jullie deze borden?? Ik ben er weg van en heb ze helemaal gratis gevonden. Bij ons op de kliko's op de stoep voor worden nog wel eens dingen gezet die anderen niet meer willen maar die ze dan blijkbaar een "tweede leven" gunnen. Toevallig zag ik ze staan en ben gelijk naar buiten gehold dus kregen wij op onze ondertrouw dag ook nog eens een heel onverwachts kado!



Dit amishe meisje heb ik al eerder dit jaar gemaakt maar ik vind haar zo mooi kleuren bij de borden. Het is een patroon van Quiltendewilma.nl. Daar vind je zoveel leuke patronen en de mooiste stofjes. al heb ik deze gekocht bij ons plaatselijke stoffenwinkeltje.

Voor iedere oranje fan ( ik heb er hier 1 in huis wonen) , heel veel plezier vanavond. We kunnen achterover leunen want "we" zijn al door!


Fijne avond en alvast een heel fijn zomers weekend.
lieve groet , vrouw Hommel

8 opmerkingen:

  1. Van harte proficiat met jullie voorgenomen huwelijk. Geniet van alle aandacht :-))
    Gerda en ik zijn inmiddels alweer 9 jaar getrouwd.
    We zijn geen voetbalfanaten, maar vanavond kijken ook wij :-))
    groetjessss, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd. Op naar de volgende stap, Wat goed dat sommige mensen dingen bij het vuil zetten en goed dat jij het gezien hebt, nu kunnen jullie ervan genieten. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a beautiful blue doll, cheers Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met deze mooie stap in jullie leven! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met deze eerste stap richting jullie huwelijk! En die borden, prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi vrouw Hommel, allereerst hartelijke gelukwenzen met deze stap naar een huwelijk. En ik vind dat je een hele leuke blog hebt! En ik vind je Amish-popje erg lief. Ik ga het toch ook eens proberen. Groetjes Smoek

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk en een heel fijne toekomst!
    ik heb je foto's bekeken, wat een mooie tuin hebben jullie zeg en wat leuk om de bijpassende popjes er in te fotograferen.
    groetjes Kaat Haarindewar (Magda)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd!! hier ook een vrouwenstel! leuk om zo ineens tegen te komen.. iemand met dezelfde hobby's

    BeantwoordenVerwijderen