Pagina's

dinsdag 22 juni 2010

Zomer



Om een potje jam te kunnen maken zal ik toch echt aardbeien moeten kopen op de markt.




Het is nu dan toch echt zomer geworden. Ik hoop op een stabiele zomer zonder al te veel uitschieters naar de 30 graden. Ik ben nl niet zo'n zomermens , vind het al gauw te warm om iets te doen. Het is maar goed dat het "weer" voor ons bepaald wordt anders zou het echt een rommeltje worden.
Ik zat vandaag op de tuin en zag in een spiegeltje ineens hoe mooi de rozen erbij staan. Ik weet niet hoe ze heten want ze stonden er al toen wij de tuin overnamen maar hij ruikt wel lekker.
Vandaag het aardbeienvrouwtje van Inspiree afgemaakt , hoort echt bij deze tijd van het jaar want iedere keer kan ik wel een paar aardbeien voor in de vla meenemen..
Geniet van het weer

lieve groet, vrouw Hommel.

Bedankt voor de leuke en lieve reacties iedere keer, ik vind het een feestje om ze te lezen.

8 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuk aardbeienvrouwtje!
    Mooie rozen hoor, New Dawn?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi die rozenwaterval in de spiegel, qua kleur zou het best 'New Dawn' kunnen zijn. Zoja heb je er de hele zomer plezier van.
    De aardbeien gaan bij ons ook nog niet zo hard, lief vrouwtje zit ertussen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via Fluitenkruid heb ik je blog ontdekt. Wat een superlief aardbeienvrouwtje. Ik wens je een heerlijke zomer met een heerlijke zonnetje, niet te warm niet te koud en af en toe 's nachts een verfrissend buitje om de tuin heerlijk groen te houden. Kortom, alles wat tijdens een zomer op Kreta ontbreekt (maar we hebben dan weer andere leuke dingen!) Met vriendelijke groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi lief aardbei vrouwtje geweldig, je blog ziet er ook erg leuk uit. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je aardbeivrouwtje ziet eruit om op te eten :-)) Ook ik ben niet zo'n zomermens en heb het gauw te warm om iets te ondernemen.

    groetjessss, Caroline (MooiHandwerk)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, je aardbeivrouwtje is enig! Ik hou zo van de ontwerpen van Inspiree! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi is ze geworden, je aardbeienvrouwtje! Ik vind Inspiree ook altijd zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen