Pagina's

zondag 13 juni 2010

tuinfoto's








De laatse 2 dagen weer druk aan het werk geweest in de tuin. Ik was 1 week niet geweest en het onkruid gaat dan heerlijk z'n gang. Nou vind ik onkruid een "breed" begrip want ik kan er ook dol op zijn. Zo heb je zevenblad, onuitroeibaar maar als ze eenmaal bloeien zijn ze prachtig. Natuurlijk haal ik er ook veel van weg anders zou de hele tuin vol staan maar zo subtiel mogen ze van mij er zijn.
De paarse roos is ook weer prachtig om te zien, de rode is weer opgekomen terwijl we die ieder keer weghalen omdat ie in de "weg" staat . Maar ook een roos is dus "hardleers".
In de bescheiden moestuin , die we hebben, groeit ook alles lekker door, vandaag de eerste aardbeien kunnen eten.
Op handwerk gebied gaat ook alles lekker door, ik heb er alleen nog geen foto's van gemaakt dus even een "oudje" en een "nog niet af" foto geplaatst. De quilt moet alleen nog een afwerkbies krijgen en daar kan ik dan zo tegenaan hikken.
De theedoek heb ik gemaakt dmv van applicatie en een afbeelding uit een tilda boek. Echt supersimpel en zo heerlijk om tussendoor te maken.
Fijne week

7 opmerkingen:

  1. Wat heb je een prachtige tuin! En ik hou ook wel van een beetje "onkruid"...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie paarse roos en die quilt, kom op even aan de slag er nog mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie tuin heb je , wij hebben ook een moestuin maar zonder sierbloemen. Je quilt vind ik erg mooi woorden!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie tuinfoto's heb je gemaakt.
    Voor mij hoort een beetje onkruid erbij anders zou ik geen tijd meer overhouden op viltcreaties te maken!
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een heerlijke fotos.
    Wat onkruid betreft...kan ook mooi zijn vind ik

    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij mij groeit het onkruid ook explosief als ik een weekje oversla. Goed om een positiever perspectief over Zevenblad te lezen. Voortaan ga ik ook proberen de mooie kanten er van te zien.

    BeantwoordenVerwijderen