Pagina's

maandag 12 juli 2010

Wat doe je als het warm is....



Dan blijf ik zoveel mogelijk binnen met de ventilator voor wat verkoeling. De laatste dagen vond ik het niet echt meer leuk maar het schijnt wat te gaan veranderen. Natuurlijk niet stilgezeten .... dit zijn 2 pakketjes van Het kleine atelier, leuk om te maken, alleen jammer dat ze niet goed blijven staan. Ik ben uiteraard het strandmeisje want het liefst zou ik aan het strand wonen en mijn vriendin is de hengelaarster want die gooit graag een hengeltje uit.





Verder ben ik wokkelsjaals aan het haken, is echt een heerlijk makkelijk werkje met (vind ik ) een super resultaat. Het is ook hele fijne wol om mee te haken en je kunt er ook sokken mee breien.( daar moet ik mij nog eens in verdiepen want ik blijf steeds hangen bij de hiel)
Deze sjaals kan ik natuurlijk niet allemaal zelf dragen dus die gaan in de verkoop. Heb je interesse mail mij dan, kan in iedere kleur gemaakt worden.





Ook al is het nog hoogzomer ( wat "heet") stiekem ben ik toch al een beetje met de herfst bezig. Ik vind die gehaakte paddestoelen altijd zo leuk dus ik ben zelf aan het haken gegaan. Ik heb er nu 3 gemaakt en de kleinste vind ik het leukst.Is echt een werkje van niets en wordt zeker vervolgd



Vanavond eten we koolrabi uit eigen tuin, we hadden een paar plantjes in potten achter het huis geplant en ze groeien letterlijk als "kool".



Kan ik tot slot nog iemand blij maken met punten van DE voor Hollandsche Waaren. Ik knip ze trouw uit maar ga ze zelf niet gebruiken.
Deze spiegel ( want dat is het nl) heb ik zelf beplakt met zelf gevonden schelpen. Het is de venusschelp die je gewoon langs de hollandse kust vindt. Ik loop altijd met mijn neus op de grond en eigenlijk vind ik iedere schelp mooi maar op een gegeven moment heb ik besloten om alleen nog maar deze mee te nemen. Soms vind ik er heel veel en soms bijna niets. In het laatste geval loop ik een stuk rustiger.

Fijne week allemaal, groet van vrouw Hommel

8 opmerkingen:

  1. Wat ben jij creatief met dit warme weer geweest, Ik vind je paddenstoeltjes erg leuk en je popjes ook, ik ga ze ook eens bestellen ik vind ze wel leuk bij mijn visjes ketting,schelpen zoeken is ook 1 van mijn hobby's ik loop ook altijd met mijn neus op het zand;-D groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, die schelpjes!!

    Ik wist niet dat ze zo genoemd worden.

    Wat ben jij ijverig met die hitte! Ik doe bijna niks, wat in de tuin rondhangen en water geven aan de planten....heel erg veel water.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, die popjes. Knap gemaakt en inderdaad wat een ijver! Ik kom niet verder dan een paar pennen breien per dag ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh I love the ladies, just lovely, cheers Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou nou, creatief geweest. Je popjes zijn érg mooi geworden! Mooie kleurtjes sjaaltjes en grappige paddestoeljes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een ijver!!
    Die paddestoeltjes staan ook nog op mijn verlanglijstje ,maar ik kan niet haken. Mijn oudste zoon gelukkig wel dus, ik ga het van hem leren deze vakantie!!
    Je mag me mailen hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een creativiteit! Leuke popjes heb je gemaakt. Misschien een idee zodat ze niet omvallen: schuif ze op een houten staandertje. Dat is een stokje op een rondje van hout, niet duur en heel handig! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, wat een gezellige blog heb jij zeg, ga je graag volgen.
    En natuurlijk ben je van harte welkom op mijn blog.

    Ook nog een fijne vakantie.
    groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen