Pagina's

woensdag 4 augustus 2010

nieuwe aankopen



Maar eerst weer een collage, vind ze nu zo leuk om te maken. Deze fuchsia takken waren afgebroken door de harde regen maar in een vaasje buiten doen ze het nog wel even leuk. Boris vond het ook erg interessant zoals jullie zien.



Dit "hutje" heb ik vorige week gevilt om een mal heen. Deze week ga ik beginnen aan het maken van de herfstkabouters ( ik weet dat het nog zomer is maar ik vind herfstdingen altijd zo leuk om te maken) Door de regen vond ik ook al kleine eikels en een kastanje bolster.



Deze 2 dozen kon ik echt niet weerstaan, ze stonden bij AH gewoon mijn naam te roepen!


Hier de dozen op de plaid van alle losse vierkantjes die ik van de week aan elkaar gehaakt heb. Er liggen inmiddels alweer nieuwe vierkantjes te wachten maar ik weet nog niet hoe groot ik hem ga maken. Ik lig er nu 's avonds in ieder geval al lekker onder te slapen.


Deze schoenen riepen ook al mijn naam, ik zag ze en was verliefd en dat voor 9 euro. Het zijn een soort rubberlaarsjes dus vandaag heb ik er al heerlijk op gelopen buiten. Alleen al door het aanhebben van zulke schoenen kan ik helemaal blij worden.

En dat als laatste nog deze chaise lounge, gekocht via MP en hij is PAARS. Jullie kunnen je vast wel voorstellen dat dat lekker zitten is 's avonds met een handwerkje.

De week is weer door midden geknipt, tot een volgende keer.
warme groet van vrouw Hommel

6 opmerkingen:

  1. Ik heb ze in de folder zien staan: de blikken. Bij 2 AH's in de buurt waren ze al uitverkocht!!
    Ik heb wel de koektrommel en thee busje.
    Leuk zijn ze hè? Die "schoentjes"zijn ook leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke gevilt hutje en je schoenen TE GEK en de stoel is GAAAFF, wat leuk al die dingen zeg, groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kattenmandje heb je gevilt, welke wol heb je hier voor gebruikt ?
    De rest van je aankopen zijn prachtig, erg kleurrijk!
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal niets mis mee om jezelf af en toe eens te verwennen, toch? ;) Leuke spullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je gevilte hutje vind ik erg mooi geworden, succes met je herfst kabouters. Ik ben ook al een beetje in de herfststemming , komt vast door het weer van de laatste week...Prachtige fuchia's heb je trouwens ;-)
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wordt helemaal blij van de stoel. Alleen wil ik ereen zonder leuningen anders kan ik niet breien. Het kabouterhutje is ook heel erg leuk gedaan. Jouw fuchsia ziet er beter uit dan de mijne :-(( Leuke spulletjes allemaal, mooie aardbeipopjes en ze kijken heel verbaasd, want ze gaan de aardbeien missen :-))

    groetjesssss,

    BeantwoordenVerwijderen