Pagina's

woensdag 29 september 2010

Men neme.........



Wat zelfgemaakte paddestoelen van zelf gevilte lapjes . Dit ontwerpje zat bij de nieuwsbrief van Joy design en kwam dus goed van pas
Twee lampenkapjes en wat kabouterkaarsjes van de xenos

Rode appeltjes , die nep zijn, en draad zodat je ze op een ketting kunt rijgen. Nu had ik ook echte appeltjes kunnen gebruiken maar uit ervaring weet ik dan dat ik toch vliegjes ga krijgen. En die vind ik buiten heel leuk maar niet binnen.
Zelfgemaakte pompoen van stof ( uit een ver verleden maar wie wat bewaart die heeft nog wat)







En een kroonluchter die niet meer als zodanig gebruikt wordt omdat de kaarsen zo drupten.
Die versier je dus met allerlei herfstcreaties en je hebt je eigen hangende herfstseizoentafel. Eentje waar de poes niets kan omgooien of van weg halen om er later mee te kunnen spelen zodat alles door het hele huis ligt.
Herkennen jullie ook de herfstkabouters van mijn vorige berichtjes, die heb ik er ook vrolijk tussen gehangen.










Dit is de nog een beetje zomer "gevangen" in een hart met daarop geprikte paddestoelen. Hart is dus om een mal gemaakt zodat hij hol is en daar heb ik dan losse lavendel ingedaan nog vanuit de tuin
Tot slot nog een paddestoelen boekje. Eerst geborduurd daarna een omslag van vilt gemaakt voor een notitie blokje en het geborduurde erop geappliceerd. Het lintje met daaraan zo'n "kerststukje paddestoel " maakt het dan voor mij weer helemaal af.

Dit was het weer voor deze keer. De volgende keer komt "oma's " kastje aan de beurt kwa herfsttafrelen. Wellicht hebben jullie hierdoor weer andere inspiratie gekregen.

Geniet nog van die heerlijke herftstdagen, tot gauw.

groet van Vrouw Hommel

8 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie lamp heb je er van gemaakt, zo'n prachtig gezicht met al je herfst creaties!
    je gevilte hart vind ik ook erg mooi en ruikt nog lekker ook! Je boekje is ook zo leuk geworden!
    Groetjes,
    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lamp en wat een creativiteit! Heel mooi! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke creatie zeg, en het boekje is ook mooi.

    Gr stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer een mooie dingen gemaakt. De herfst is zo'n lekker knutselseizoen.
    Fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke seizoen's kandelaar heb je gemaakt, handig zo, geen kat die erbij kan;-D.Je notitie boekje vind ik geweldig. Fijne avond groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige herfstwerkjes heb je gemaakt zeg!!! Zeer inspirerend, dank je wel.
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dag hommeltje, wat een vrolijke post. Ik vind de gevilte paddestoeltjes echt kleine kunstwerkjes.
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, grappig idee om de lamp zo te gebruiken. Inderdaad wel heel handig met katten... LOL

    BeantwoordenVerwijderen