Pagina's

zaterdag 18 september 2010

Zelfs in Frankrijk......



Werd ik achtervolgd door kabouters en muizen die hun wintervoorraad ( laatste in een patroon van atelier septemberspring) aan het aanleggen waren. Ik bleef ze maar zien scharrelen tussen de vele paddestoelen







Dit was ons kabouterhuisje waar we ons 10 dagen opperbest hebben vermaakt. We hebben heerlijk genoten van de rust en de natuur om ons heen. Niet veel ondernomen , wel gewandeld. "s Ochtends lekker koffie drinken op de veranda en 's avonds aan de tafel lekker knutselen. Geen tv, telefoon of computer, even niet weten wat er in de wereld om ons heen gebeurde.



Vele koeien zijn wij tegengekomen en die liepen ook in "onze" achtertuin. Ze zijn altijd zo heerlijk nieuwsgierig, ik vond deze ook zo mooi op een rijtje staan.



Dit is een doorkijkje naar binnen, echt heel klein maar alles wat wij nodig hadden was aanwezig. De oplettende kijker ziet ook mijn plaid hangen over de stoel die soms wel van pas kwam als het iets killer was. Waar de gordijntjes hangen was onze bedstee. We hoorden de muizen 's nachts lopen over het dak. ( heel landelijk!)




Misschien nog overbodig om te vermelden maar ik ben dus weer thuis en ik heb het heerlijk gehad. Thuis werd mijn stoel lekker warm gehouden door Boris dus nu delen we de stoel weer. En ook mijn vriendin was weer heel blij dat ik thuis was dus ik werd verrast met bloemen en slingers.
Nu begint het "gewone" leven weer wat ook leuk is. Ga van de week maar eens een herfsthoekje maken in de woonkamer en een kijkje nemen op de volkstuin want daar zal ook wel weer het 1 en ander veranderd zijn.
Jullie horen dus weer van mij, fijne zondag.

herfstige groet van vrouw Hommel

9 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer terug bent zeg.
    Wat mooi die koeien op een rij, ook zo'n Hollands plaatje.
    En dan die muizen, o griezelig brrr.
    Kwam je ze niet tegen overdag.

    fijne avond, lieve groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je in een prachtig huisje gezeten, fijn dat je weer terug bent,mooie wintervoorraad heb je ;-D groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je er weer bent! En wat een snoepig huisje zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke post, ik vind je header erg mooi. Ik vind blauw zo'n mooie kleur voor een huisje maar de regels op het complex aar wij zitten zijn heel streng; alleen bruin en groen.
    Wat een gezellig vakantiehuisje en al die bedrijvigheid rond de paddestoelen, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er erg leuk uit. Welkom terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een snoeperig huisje en een heerlijke vakantieplek!
    Welkom thuis :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk huisje had je daar!!

    En die muizen hebben het druk nu, ja dat heb je in de herfst!! Hihihi...maar je bent er weer.

    Opgeladen en met frisse mod weer beginnen!!

    Welkom terug!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wunderschöne kleine Kabouter!!!
    vielen Dank für deinen Besuch!!Ich freue mich!!
    Liebe Grüße, cornelia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke vakantie heb je gehad! Je muizen zijn enig! Ben benieuwd naar je herfsthoekje. Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen