Pagina's

zondag 3 oktober 2010

weekend activiteiten

Wat was het heerlijk weer dit weekend. Lekker buiten kunnen zitten en dit paarse vogeltje gemaakt. Want al die herfstkleuren zijn wel leuk maar paars blijft wel mooier.
Als ik eerlijk ben heb ik een klein beetje moeite met dit weer omdat het herfst is mag het van mij waaien en regenen, weet nooit zo goed wat ik er mee aan moet en er komt dan niet zoveel uit mijn handen. Ik ben dus maar van de zon gaan genieten.






Dit hartje had ik vorig jaar al geborduurd en ik wist niet zo goed wat ik ermee moest. Vond nog een klein notitie boekje wat nu een "kerstboekje" is geworden. ( klein detail voor de goede kijkers, het notitie boekje zelf is paars!!!)


As dinsdag is het dan zover, dan gaan wij trouwen,heel bescheiden, alleen met 4 getuigen, een taart die al besteld is en een kleine lunch die lies zelf klaar maakt.We wilden de zaterdag erna een klein feestje geven maar dat is afgeblazen omdat lies ws geopereerd moet gaan worden aan haar rug. Maar we laten ons niet kisten en gaan volop genieten van die dag.
En aangezien ik een echt ekster ben, zijn dit mijn nieuwe ( nep ) sieraden, speciaal voor die dag ( en alle andere feestelijke dagen die vast nog gaan komen.



Ik wens jullie allemaal een fijne herfstweek toe, de temperaturen blijven mooi volgens de "weermensen" Dus geniet maar lekker van ieder zonnenstraaltje wat je kunt pakken. ( ik mopper wel in "stilte" door)




Groetjes Vrouw Hommel



12 opmerkingen:

  1. Fijne dag dinsdag!! En niet teveel mopperen hoor, deze feestweek...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk vogeltje en een hele fijne dag dinsdag, geniet er met z'n twee van, fijne week groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk vogeltje en een hele fijne dag, dinsdag. Er van genieten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke vogel is het geworden. Paars is ook helemaal mijn kleur. super leuk een soortgenoot te ontmoeten.
    Mvg. Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klopt helemaal hoor!!

    Paars lila is gewoon veel mooier !!! Ook mijn favo kleuren!

    Enne.....niet zo mopperen maar genieten, en vooral dinsdag!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He hommeltje, ik hoop dat jullie dinsdag net zo'n geweldige dag hebben als wij dat hebben mogen ervaren. Klein maar fijn!
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele fijne dag toegewenst vandaag!
    Lekker van genieten met z'n tweetjes!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik moest denken aan een paradijsvogel toen ik jouw creatie zag, mooi geworden!
    Een hele fijne dag dinsdag (vandaag) En alvast gefeliciteerd!
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!!

    Ik hoop dat jullie een prachtige dag hebben!

    Geniet ervan!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige vogel heb je gemaakt, mooie kleuren heb je hiervoor gebruikt.
    En nu zijn jullie dus getrouwd, van harte gefeliciteerd en ik wens jullie veel geluk samen!
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Maak er een fijne dag van dinsdag a.s.!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je paarse vogel heel erg mooi! En wat lees ik, je bent dinsdag getrouwd! Van harte gefeliciteerd! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen