Pagina's

dinsdag 12 oktober 2010

klein berichtje

Tjeempie, het is alweer 1 week geleden dat wij getrouwd zijn. Lies had voor mij als verrassing een taart laten maken met beau erop als afbeelding. Zoals ik al eerder schreef is beau 1 jaar geleden gestorven maar hij had er zo bij gehoord en op deze manier was dat toch een beetje het geval. Het stukje met zijn afbeelding ligt in de vriezer hoor want ik kon het ook weer niet over mijn hart verkrijgen om dat op te eten.



We zijn verwend met kaarten, bossen bloemen en als bewijs het trouwboekje




Dit zijn 2 herfstcreaties van vorig jaar. Ik zit nl in een klein dipje ( heb last van borderline en vecht weer erg tegen mijzelf) maar het komt allemaal weer goed hoor.
Ben wel bezig met borduren, alvast voor de kerst. En ik doe mee met de stiching die door verschillende bloggers zijn ontworpen en wat uiteindelijk een "kerststichinglap "voor aan de muur gaat worden.


Tot snel weer, ik blijf wel bij jullie langs komen hoor!
Fijne week verder, een hommelse groet

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke creaties heb jij gemaakt.
    Doe rustig aan we vernemen je wel weer.
    Gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie katoenen bruiloft!( zo heet het na 1 jaar)
    Mooie taart hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie taart hadden jullie op je bruiloft, echt heel bijzonder!
    Je hersftcreaties zijn erg leuk, ik vind dat zelf weer een feestje om de viltcreaties op te zoeken en weer zorgvuldig neer te zetten! Sterkte!!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Hommeltje, wat hebben wij een hoop dingen gemeen zeg. Ik viel na het trouwen ook een beetje in een gat, je leeft er toch een tijd naar toe.
    Uiteindelijk vind je je draai wel weer, creatief zijn helpt mij altijd goed. Liefs jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk lief idee die taart en wat ben je lekker creatief geweest, Super. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee gefeliciteerd met 1 week huwelijk! Dat er nog maar veel weken mogen volgen! Wat een leuke popjes heb je gemaakt, enig! Hopelijk lukt het snel om weer uit je dip te komen! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat het een mooie dag was. Nog gefeliciteerd!! En goed voor jezelf zorgen hoor. Borderline is niet fijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteer met jullie huwelijk. Wat een mooi cadeau z'n taart met betekenis.
    Wat een leuk creaties maak je.

    Groetjes gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een beetje te laat maar niet minder gemeend: GEFELICITEERD!!!!!Nog heel veel geluk samen voor de toekomst!! Wat een prachtige taart!En hij ziet er heeeerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen