Pagina's

maandag 15 november 2010

Hij is klaar....



De kabouter van Gemma. Dit pakketje heb ik gekocht toen ik een wolschilderij maakte. Het leuke is nl dat het lijfje is gemaakt van zelfgevilt vilt om een tennisbal heen. Na het drogen knip je de bal op 1/3 door en dan heb je dus een stevig rokje en een klein restje voor het hesje.
Ik vind het wolwikkelen altijd nog een hele klus en als ik dan zie hoe Gemma dit doet, even hup hup .



Verder is mijn paarse lapjes deken in elkaar gezet. Het is een klein dekentje geworden voor de koude avonden voor over de benen. Ik ben blij dat ik ze door elkaar heb vastgemaakt dat is toch meer Karin. ( ik dus) Op de hoek nog een paar blommen vastgenaaid en ik blijf lekker warm.













Dit is een popje wat heel leuk is om te maken maar een heel gepriegel om die armpjes netjes om te draaien zodat de stof niet gaat scheuren. Hier gaan er nog meer van volgen.











En dan nog de laatste 2 foto's van de achtertuin. Het verbaasd mij dat die gele bloementjes nog steeds bloeien. Ik haal wel altijd trouw de uitgebloeide bloemen eruit maar toch. En ook de hortensia staat nog mooi "gedroogd" te staan op de wasketel waar die uiteindelijk in moet gaan belanden.





Ik blog nu een paar maanden en ik vind het erg leuk om te doen . Waar ik wel onzeker van word zijn de volgers en die ga ik dan ook verwijderen. Ik vind het leuk om te zien dat er volgers zijn maar af en toe stopt er wel eens iemand mee en daar word ik heel onzeker van. Ik vind het gewoon leuk als er reacties worden achtergelaten en heb je er geen zin in dan doe je het niet. Ik zie ook blogs die een give away weggeven bij bijv de eerste 50 volgers en dat aantal groeit dan enorm na zo'n bericht. Ik wil echt niemand voor haar hoofd stoten maar dat is gewoon niets voor mij. Dus als ik als volger op je blog verdwijn, wees gerust, ik blijf je heus wel volgen.
Geniet van de komende week, een hommelse groet van vrouw Hommel





10 opmerkingen:

  1. Leuke foto's, mooie maaksels! Leuk ook dat je vertelt hoe dat popje gemaakt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kabouter is zo leuk gewordenm, wat een leuke technieken heb je gebruikt!
    Je popje is ook zo lief, je paarse gehaakte benenkleedje is mooi geworden!
    Fijne week,
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heej Karin,

    Ik vind dat je vooral moet doen waar jij blij van word.Ik volg eigelijk niemand, maar lees en reageer wel op alle blogs die in mijn blogroll staan.Niet altijd bij elk logje,soms ben ik er niet,en soms vind ik het niet iets voor mij.En om dan te zeggen, ik vind het niks,nee dat doe ik niet!Dan kun je beter niet reageren denk ik dan!
    Maar ik vind de kleuren van je dekentje super!! Paars/lila is toevallig mijn levelingskleur!!!

    Fijne avond, groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kabouter met het gevilte lijfje, ik vind zo'n tennnisbal wel een erg goed idee.
    Wolwikkelen is een kwestie van heel vaak doen en goede wol en dan lukt het steeds beter.

    Persoonlijk maak ik me helemaal niet druk om mijn volgers en merk niet eens dat er iemand stopt.
    Ik hou 4 keer per jaar met de wisseling van de jaargetijden een verloting,omdat ik dat leuk vind.
    Ik doe niet mee aan de hype om zoveel mogelijk volgers te krijgen.

    Schrijf gerust door over je tuin en creaties en ik ben nog steeds jaloers op je mooie blauwe blokhut.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je berichtjes altijd erg leuk om te lezen en te bekijken, je kabouter is SUPER mooi. En die deken geweldige kleuren Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kabouter en dekentje zijn prachtig geworden. En wat leuk dat ik nu weet dat je Karin heet :o)

    Ik doe ook niet aan give aways bij zoveel volgers. Maar ik vind het wel heel leuk als mensen mijn blog volgen. En jou volg ik graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hé Hommeltje, wat een heerlijk dekentje is dat en die lieve kabouter en het popje. Ik heb ook meer rust nu ik mijn volgerlijst eraf gegooid heb. Give aways hou ik ook niet van. We zijn zo rijk, we hebben alles al toch? x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je kleed prachtig! Mooi hoor, die bloemen.
    De kabouters gezellig! Jullie huis is klaar voor de winter.

    Gelukkig zijn er geen regels in blogland. Ik kom hier omdat ik het leuk vind om te zien wat je maakt. Als jij plezier hebt in wat je schrijft is het goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk die vrouw hommel. ik herken haar direkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vandaag voor het eerst op je blog terechtgekomen, en het is leuk om hier te lezen en te kijken wat voor moois je aan het maken bent.
    Het is zo lekker ontspannend om creatief bezig te zijn, ik haal er heel veel voldoening uit.

    Creatieve groetjes,
    Anna Martijne

    BeantwoordenVerwijderen