Pagina's

maandag 8 november 2010

In de ban van......

het Haken, dus het kan erger maar ik ben helemaal aangestoken door http://http://hakenenmeer.blogspot.com/ . Ik heb het maar even zo weergegeven want ik heb geen idee hoe het anders moet.
Bij haar zag ik dus die gehaakte hoesjes en ik was er gelijk weg van met dit als resultaat. Zacht groen met zacht paars en dat terwijl ik eerst.......

deze had gehaakt. Ik hou ontzettend van felle kleuren maar toch was het "m niet. Vond ik zo gek maar natuurlijk bewaar ik "m wel voor wellicht de zomer. Die andere kleuren zijn "zachter" en passen misschien meer bij dit seizoen.

En als ik eenmaal bezig ben, ben ik niet meer te stoppen dus van de restjes 2 bloemen gehaakt op de wokkelsjaal manier. Ook zo leuk om te doen en zo simpel. Ik wil nu witte gaan maken met een rode rand. Dit voor de kerst alvast. Misschien word het niets want ik heb niets gemeen met de kleur wit maar ik zal jullie het resultaat laten zien.


Dit is de "werkplek" naast mijn stoel waar altijd werkjes voor het "grijpen"liggen. Alvast een voorproefje van de deken want die is bijna klaar. Daaronder ligt een borduurwerk verstopt en mijn laadje vol met borduurgaren. Die heb ik maar even uit het kastje gehaald omdat ik zoveel verschillende kleuren nodig heb.
Deze foto is geheel ongecensureerd want zelf mijn waterglas staat erop en het ontbijtbordje en een paar knipvellen voor de kerstkaarten.
Het is hier een rommeltje maar wel gezellig hoor! ( althans vinden wij)



En dan hebben we Boris natuurlijk nog die bij voorkeur op de verwarming ligt met het koude weer. Ze kijkt wel weer een beetje "boos" , alsof ik haar stoor uit een diepe slaap wat niet het geval was.





Dank weer voor jullie leuke reacties, ik zal het seizoenenkleed nog eens beter op de foto zetten maar dat is weer voor een andere keer. En volgens mij kent half Nederland Gemma, zo leuk is dat.
Dankzij Esther hoef ik de vertelkabouter niet uit elkaar te halen en ik ben erg blij met het patroon. Jullie zullen de foto's van de nieuwe kabouters vanzelf weer langs zien komen.

Ik heb het mijzelf dit keer makkelijk gemaakt door alle foto's dezelfde grootte te geven want het is iedere keer zo'n gepier om de teksten dan goed er tussen te krijgen.

Een hele fijne week en een hommelse groet van.

vrouw Hommel

5 opmerkingen:

  1. Hoi, je krukjes zijn schattig geworden! Mooi hoor!! En erg leuk dat je me noemt... dank je en succes!! Groetjes Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee zeg, om over krukjes een schattig haakwerkje te maken. En je deken vordert zie ik :D
    Gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hommeltje ik vind het erg gezellig bij jullie, Mooie kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn je krukjes leuk en leuk te zien dat het bij jullie gezellig is, ik verzamel ook altijd van alles om mij heen. Ben benieuwd naar je vertel kabouter, Fijne week Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, die krukjes! En lekker, zo'n werkplekje waar je alles gewoon kunt laten liggen...

    BeantwoordenVerwijderen