Pagina's

donderdag 2 december 2010

Hij komt.......

hij komt......Ja Sinterklaas is er al maar Koning Winter komt er nu wel met rasse schreden aan. En wat dacht je van Kerst. En tot over maat van ramp kreeg ik gisteren een folder met alvast de lente mode!!!!
Hier raakt een mens toch van in het warretje. Mijn streven is altijd om met de dag te leven maar op deze manier is dat lastig. Op allerlei blogs zie ik al leuke kerstversieringen ( logisch want die moeten op tijd klaar zijn) gezellige hoekjes gemaakt in het huis. En ik voel de haast over mij heen komen, ik red het niet , ben te laat met alles. Moet op het laatste moment toch naar een winkel hollen voor kerstkaarten want het is weer niet gelukt op ze zelf te maken.


En op dat moment roep ik heel hard STOP!!!! Waar ben ik nu toch mee bezig, ik vergeet te genieten van al het mooie om mij heen. Het is vandaag 3 december en niets hoeft. Krijg ik iets af dan is het mooi meegenomen en anders zijn er volgend jaar weer nieuwe kansen.





We waren even op de tuin ( ja een huisje nu onder de sneeuw zal heel mooi zijn maar het is nu heel lastig om er te komen door die sneeuw, glibber, glibber) en het was er prachtig. Alles was berijpt, echt ik bleef foto's maken. Zal jullie de rest besparen.













Uit de tuin wel wat materiaal mee genomen om alvast een stukje te kunnen maken. Vroeger moest ik er altijd voor op strooptocht langs tuinen dus was een heerlijkheid om nu maar aan te kunnen snoeien.







Langzaam aan verdwijnt de herfst hier binnen dus ook maar meer hierover in mijn volgende bericht.
Voor diegene die sinterklaas gaan vieren, heel veel plezier. Wij gaan met de hele familie een weekend weg want , o ja, mijn ouders zijn 50 jaar getrouwd
Maar vooral ; Blijf genieten en sta af en toe stil, gewoon even "niets" doen.
hommelse groet van vrouw Hommel






7 opmerkingen:

  1. Vrouw Hommel, rustig aan het is vandaag pas 2 december !
    Ik ben bezig met een ezel voor de kerst en als Jozef en Maria er nog bijkomen is het goed en anders komen ze volgend jaar maar.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige foto van koning winter en zijn gevolg.
    Heerlijk om de kerst hier en daar weer te zien, ik kan daar zo van genieten.
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je koning winter is erg mooi geworden, ik ben ook volop met kerst dingen bezig, wat heb je mooie foto's van je tuin gemaakt.Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karin,

    Doe rustig meid, alles komt goed!

    Vandaag is het 3 December hoor! Dus je houd een dag over! Hihihi...zou fijn zijn, niet?
    Ik moet mijn Kerstkaarten ook nog maken, tijd genoeg!
    En ja, die sneeuw is mooi,maar zodra je er door moet.....

    Gefeliciteerd met je ouders en een heel fijn weekend!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed zo Hommeltje, even een pas op de plaats, laat je niet opjagen, wat komt dat komt. Mooie tuinfoto's, wij reden er gisteren nog langs en dachten zullen we even kijken? Toch maar niet gedaan, ik vind de tuin altijd zo kil in de winter en de kraan van de regenton zit nu toch al vastgevroren. Heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig wintershoekje!! Koning winter regeert!!
    En fantastische tuinfoto's! Echt genieten!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een fijn weekend met de familie! Wij gaan inderdaad sinterklaas vieren, zo leuk!
    Je Koning Winter is prachtig. Bij mij komt ie pas na kerst tevoorschijn, weer of geen weer ;o)

    BeantwoordenVerwijderen