Pagina's

woensdag 8 december 2010

Weer thuis...

En het was een heerlijk weekend. Volop sneeuw maar wel heel gezellig om met de hele familie bij elkaar te zijn.
Echte "wintermuizen (pop en plank)

De ontwerpen van atelier sterre vind ik altijd heel erg knus en aandoenlijk. Deze heb ik vorig jaar gemaakt.

Voor mijn ouders had ik deze lieveheersbeestjes gemaakt ( atelier septemberspring) Eigenlijk hadden ze de roos boven hun hoofd moeten houden maar er is iets misgegaan met de afmetingen van de armen. Dus zodoende heb ik ze maar in deze houding geplaatst.



Zo koud was het afgelopen zaterdag met heel veel sneeuw



Een beeld waar water uitkwam, helemaal bevroren.




Ik ben gek op fonteinen, dit was ook zo'n plaatje, zoveel details. Toen we maandag weg gingen zag ik er nog veel meer want toen was de sneeuw nl weg.





Het uitzicht uit ons huisje, hoe winters wil ik het hebben. En natuurlijk brood strooien, stoel voor het raam zetten en genieten van de vogels die dan komen.
Ik ga mij nu richten op de kerst, nog wat dingen maken, zien jullie vanzelf weer voorbij komen.
Doe voorzichtig als je naar buiten gaat.
Hommelse groet van vrouw Hommel






8 opmerkingen:

  1. Hoi, Wat heb je weer leuke dingen gemaakt en wat een prachtige foto's. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's weer! Echt winter, he? Je muizen en paddenstoel vind ik super! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke creaties, die wintermuizen zijn schatjes zeg!!! Jullie hebben het heerlijk gehad met deze winterse dagen zo te zien. Kan er ook erg van genieten van de sneeuw en ijs!
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's!
    Waren jullie in Berlijn of zo? Wat ziet de wereld er mooi uit he, met een dikke laag sneeuw!

    Leuke dingen heb je weer gemaakt.Je hebt het goed opgelost,zo met die bloem!Ziet niemand dat het anders moest! Dat vind ik juist het leuke altijd.
    Een beetje van jezelf....

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's en wat een lief muizenpaartje..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto's!! De fonteinen zijn geweldig! En mooie tafereeltjes met je creaties!! Heerlijk zo'n weekend!
    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie blog, doe zo voort.


    kom geust eens kijken naar mijn borduur en naaiwerkjes enz...

    mvg saramshobby.
    www.saramshobby.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad veel sneeuw!
    Mooie ontwerpjes heb je weer gemaakt :D

    BeantwoordenVerwijderen