Pagina's

dinsdag 28 december 2010

IJsbeer en sneeuw

Ik hoop dat iedereen fijne dagen heeft gehad. Ik ben oa heerlijk bezig geweest met het maken van dit ijsbeertjenaar een ontwerp van Jit desgin. Ik zag hem in een nieuwsbrief voorbij komen en ik was er gelijk verliefd op.

Eigenlijk hoort hij in een lijstje maar ik vond hem niet helemaal goed gelukt. Ik ben erg visueel ingesteld en zie vaak pas dingen als ik ze in elkaar gezet heb. Dus deze staat in een glaasje en de volgende ( vast met een paarse muts en das) komt in een lijstje te hangen.


De sneeuw blijft mooi om te zien in de tuin. Iemand zin in een kopje cappuccino?


Zelfs het zinkenvogelhuisje heeft een witte muts op.



Rest mij om jullie een fijne jaarwisseling te wensen. Lies en ik zijn "lekker"samen want ik vind het altijd een hele emotionele avond, weet ook niet hoe het komt, maar ik ben altijd weer blij als die avond voorbij is.
Ook namens Boris zeg ik tegen jullie, tot volgend jaar in 2011
Hommelse groet




7 opmerkingen:

  1. Wat een schatje hè dit ijsbeertje, moet zeggen dat ik er ook direct verliefd op ben geworden. Maar ik heb het pakketje nog niet besteld omdat er nog zoveel ligt wat af kan/moet. Een hele fijne jaarwisseling samen, maar bovenal een fantastisch 2011. Liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief ijsbeertje en wat een mooie foto's weer. Ik ben ook altijd blij als het weer 1 januari is, ik heb er helemaal niks mee, met oud en nieuw! Het liefst wil ik om 11 uur al naar bed, maar ja, dat is niet zo gezellig voor mijn man en kids. Maar ik begrijp je gevoel. Maak er een gezellig avondje van, samen met Lies! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief ijsbeertje heb je gemaakt .Wens jullie een fijne avond ,ik ben ook altijd blij dat het 3 januari is, al dat gedoe, maar je met wat Barbara schrijft, kan moeilijk om 11 uur naar bed gaan is voor de rest niet zo leuk. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellige foto's weer en een mooie ijsbeer!
    Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2011!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is énig, zo ook de sxchaatsjes.
    Leuke sneeuwbeelden ja overal.

    Brr was het maar januari, deze emo sok wil met een grote sprong over dit soort dagen !!;-))

    een mooi 2011 !!

    marian'ne m

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, leuk je ijsbeertje. Ik ben inderdaad bezig met de 2e. Zo'n leuk patroon om te maken. Ik heb bij de Action gelijk twee lijstjes meegenomen.

    Ben benieuwd naar je paarse uitvoering.

    Ik wens je ondanks dat het veel oproept bij je een fijne avond. Een avond waar alles mag zijn, ook emoties. Samen met Lies en uiteraard Boris komt ook aan deze avond een einde. Voor nu alvast... al het goeds voor 2011!

    Warme groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatjes, zowel het ijsbeertje als de poes.
    Ik wens je een goede, rustige oudejaarsavond en een goed, gezond en creatief 2011.
    Groetjes, DEKA Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen