Pagina's

maandag 10 januari 2011

Mag ik u voorstellen.....

aan....ik weet niet hoe ze heet. Het basispopje is van mieke stender en voor de rest ben ik "los"gegaan. Eigenlijk vind ik dat ook het leukste om te doen, gewoon zelf wat fantaseren. Dat werkt voor mij heel inspirerend. Met oudjaar hebben we Alice in Wonderland bekeken met Johnny Depp die daarin een hoedenmaker speelt. Nu zitten er in mijn hoofd ineens allemaal hoeden en het volgende popje zit dus alweer in mijn hoofd, wordt lente groen en voor de rest laat ik mij nog verrassen tijdens het proces.


Fijne week allemaal met een hommelse groet

11 opmerkingen:

  1. Hallo Claire,

    Wat een mooie kleurtjes meid!!

    En die hoed is helemaal geweldig geworden! Kan me voorstellen dat je fantasie er met je vandoor gaat. Als je zoiets kunt maken!

    Knap gedaan!!

    Fijne week, groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, hartstikke leuk, zeg! Mooie kleuren! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een schatje en die thee/koffiepot, mooi
    Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje dit popje, helemaal geweldig!! De kleuren en de vormgeving zijn super. Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een liefje.
    Mooi gelukt hoor.
    Prachtige kleur.
    Ben benieuwd naar je Lente popje.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alice in Wonderland.. die heb ik nog steeds niet gezien, jouw popje is lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk hoe je geinspreerd kan raken !!

    Zou paars een lievelings kleur van je zijn ??

    Mooi popje, mooie foto, mooie sfeer !!

    MM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel schattig, mooie kleurtjes ook :D

    BeantwoordenVerwijderen