Pagina's

vrijdag 17 december 2010

kerstkabouters


Misschien herkennen jullie ze nog als de herfstkabouters van Mieke Stender. Ik vind ze zo leuk om te maken dat ik ze nu in kerst en winterse kleuren heb gemaakt. Versierd met geborduurde sterretjes en kraaltjes


Deze "kerstcreaties" staan naast de voordeur. ( ik woon in een flat en dus is de hal inpandig) De kerstboom is zeker al 20 jaar geleden door mij gemaakt.



Nog maar een keer een bléérende boris.
Buiten sneeuwt het maar door, prachtig om te zien maar voorzichtig als je er door heen moet.
Fijn weekend, hommelse groet

13 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat leuk gedaan.
    Een geheel andere versie.
    Schitterend.
    Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig z'n rijtje kabouters en Boris wat een geweldige foto. Fijn weekend groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat superleuk bedacht!!!! Mooi!!!

    Groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig zeg, je kerstkabouters volgens patroon van Mieke Stender!! Zie er super uit, je brengt me op een idee, mag dat???
    Fijn weekend, groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze heel leuk, je kerstkaboutertjes! Jij ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel schattig, deze kerstkabouters!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee om deze kabouters in een kerstuitvoering te maken. Erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve kaboutertjes, ze hebben zelfs sneeuwvlokjes op hun mantel..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jazeker zijn ze te herkennen en wat een goed idee! Het zijn schitterende kabouters geworden.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kerstkabouters zijn necht geweldig! Wat een schatjes zeg.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuk idee om van de kabouters van Mieke Stender kerstkabouters te maken! Dat ga ik zeker onthouden. Ik vind ze enig! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een goed idee om van de herfst nu kerstkabouters te maken, ik denk dat je idee door velen gevolgd zal worden.
    Je kunt er natuurlijk ook nog winterkabouters van maken, wit-blauw of alleen wit past mooi nu bij de sneeuw !
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om je weer te zien op mijn blog !!
    En je hartelijke woorden !!
    Ondertussen blog je zelf merk ik, ik ga eens lekker rondkijken hier !!;-)

    ((zwaaii))... marian'ne m

    BeantwoordenVerwijderen