Pagina's

dinsdag 18 januari 2011

Kom je een bakkie doen?

Ik heb thee voor je in verschillende smaken,
Hang gezellig je jas op want het regent buiten en ...

als je koffie wilt, daar heb ik ook een pot vol van.


Deze theepotjes zijn gemaakt naar een patroontje van je gratis kunt downloaden bij atelier Poppejans. ( even googlen en naar beneden scrollen)
Voor de kledinghangers heb ik hoesjes gehaakt nav een idee van het blog "haken en meer "( zie hiernaast) Mijn neefje en nichtje vonden dit maar "belachelijk" Ach weet de jeugd veel......




De koffie pop heb ik gevilt rond een platte mal en later versierd met roosjes. De volgende wil ik dikker hebben dus moet ik de mal gaan aanpassen, zo leuk om te doen vilten.
Het popje in het midden laat ik de volgende keer beter zien, het is nu zo moeilijk om een scherpe foto te maken met dit weer. Het is een juffertje in het groen geworden. De kralen in de schaal zijn ook omhaakt en wachten op een goede bestemming.








Het is (helaas) nog steeds geen tuin weer dus heb ik maar wat besjes buiten in een potje gezet . Als ik dan door de regen naar buiten kijk zie ik in ieder geval iets vrolijks.



Tot een volgende keer weer, het wordt echt wel een keer lente of in ieder geval gaat het zonnetje vast weer schijnen en geniet er dan maar heerlijk van want dat ga ik dan ook doen en wie weet komen we elkaar dan ergens tegen en kun je een bakkie komen doen.....
Hommels groet




16 opmerkingen:

  1. Wat een creativiteit heb je weer ontplooid!!! Prachtig gekleurde theepotjes! Heel erg leuk.
    En dat bakkie....daar hou ik je aan.
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Hommeltje, wat een leuke en vrolijke theepotjes, ik word er weer helemaal blij van. Hier lijkt de regen wel te zijn vertrokken maar moet helaas werken vandaag, de tuin moet nog even wachten. groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke potjes thee, daar ben ik dol op. Op de potjes maar ook erg op de thee ;-).
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zet de koffie maar vast klaar. Met al die gezelligheid kom ik eraan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo lekker koffie ;-) zet voor mij ook maar een bakkie klaar. Wat zijn ze leuk geworden en je gehaakte kledinghangers zijn geweldig. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaauuww ziet er erg gezellig uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag vrouwtje Hommel ik kom een bakkie doen, want wie wil nou niet koffie uit die leuke koffiepotjes. Nou ik wel ze zijn echt heel leuk.
    Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. P.S Ik ben helemaal verliefd op je blauwe tuinhuis. Elke keer als ik op je blog kom dan denk ik Wauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Enig, je theepotjes en koffiepot! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik drink graag een kopje thee met je uit één van
    die mooie theepotten die je gemaakt hebt.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die theepotjes eweldig. Ik ga ze snel even opzoeken en in de map to do zetten.
    Fijne avond Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ze zijn énig, en leuk de variatie er in.

    En een bakkie gaat er altijd wel in deze dagen !!

    mooie 'vrolijke' besjes !!

    ((zwaaii)).. MM

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Karin,

    Wat een vrolijk stelletje is dat geworden!! Je koffie en theepotjes!Dat doet goed in deze donkere dagen!

    Snap helemaal wat je bedoeld met geen weer om foto's te maken!
    Maar we gaan al de goede kant op!!
    Lente hoeft nog net niet,het is nog wat vroeg,maar een beetje zon zo af toe doet wonderen!!
    Weet je wat....we wachten gewoon af!!

    Fijne week verder,groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gezellige theepotten, koffiepot en kapstokjes! Zullen we dan maar samen een virtueel kopje koffie drinken?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WAT EEN LEUKE THEEPOTTEN!!!Je wordt wel vrolijk van mijn spulletjes, maar ik heb hetzelfde met jouw spulletjes. Leuk hè, maken we elkaar vrolijk!! Als je dichterbij zou wonen, kwam ik morgen gelijk op de koffie. Volgens mij ben je een gezellig mens!! Fijn weekend!!!! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen