Pagina's

zaterdag 5 februari 2011

Als de zon dan toch niet wil gaan schijnen....

.......dan moet ik haar zelf maar gaan maken....


Komt eigenlijk door Lies want die mocht de kleur voor het nieuwe popje bepalen en koos dus geel. Een kleur waar ik zelf niet veel mee heb en wat dus een kleine uitdaging was.



Uiteraard is ze weer rijkelijk versierd met kraaltjes en kantjes. De stola heb ik gehaakt en ze heeft een tasje van mij gekregen voor haar blommen.



Tussendoor ben ik ook nog blauwe vierkantjes aan het haken , voor weet nog niet wat. Voor de meelezers die niet van popjes houden, sorry, de volgende is alweer bijna klaar....rood met paars. Ze worden steeds uitbunidiger en ik vind het steeds leuker om nieuwe dingen te verzinnen.
Voor de tuin is het nog geen lekker weer , laten we hopen dat de wind de winter een beetje wegblaast zodat er weer wat ruimte kan komen voor de "echte" zon.
Ik wens jullie een hartverwarmend weekend toe!!
Hommelse groet van vrouw Hommel



16 opmerkingen:

  1. wat een heerlijk lente gevoel krijg ik bij het zien van je prachtige popje! Erg mooi met de kraaltjes en het kant!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel voor je altijd goede raad ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi zonnig popje.
    Heerlijk vrolijk kleurtje.
    Haak ze en ik ben benieuwd naar het volgende popje.
    Groetjes en een fjine zondag Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een stralend popje heb je gemaakt, mooie stof voor het rokje heb je gebruikt !
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief popje!!! Echt een schatje...
    Groetjes, Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig popje heb je gemaakt, heel lief.

    lieve groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een superschattig zonnig popje!
    Wat maak je de kleding ontzettend mooi..weer eens anders als dat je normaal bij dit soort popjes ziet..
    De kleuren zijn prachtig bij elkaar gecombineerd.

    Fijne zondag,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een droppie zeg, het zonnepopje!! Mooie materialen heb je gebruikt. Heerlijk toch om zo even wat weg te haken, de bestemming komt wel. Fijne zondag, groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Hommeltje, ik vind het altijd zo leuk om vanuit mijn witte wereld in jouw bonte wereld te duiken. Je hebt weer leuke dingen gecreeƫrd. Wat is het ronde doosje met hartjes? Het maakt me nieuwsgierig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi popje weer, ik ben zelf juist zo gek op geel, dus ik vind haar helemaal geweldig!
    ♥ Barbara ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een geweldig leuk popje geworden. Misschien heb je de zon hiermee gewekt !!

    groetjesss, Caro!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geel en het mooie groen doen me denken aan de lente :D
    Wat ga je maken van de vierkantjes? Een poncho?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een zonnig popje heb je gemaakt, je blauwe vierkantjes zijn prachtig het tasje( denk ik ) dat er bovenop ligt vind ik ook Prachtig. Fijne week groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geel vind ik wel een echte kleur die bij de lente hoort!! Zo lekker vrolijk altijd!

    Leuk gemaakt!

    Fijne week, groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen